عمومی

دهکده افسانه ای هالستات


به هر حال ، اینستاگرام با تبلیغات توریستی خود ، روستای افسانه ای Hallstatt را که با نام Hallstatt نیز شناخته می شود ، از بین می برد!

هالستات یکی از قدیمی ترین روستاهای اتریش است که در زیر کوه های سالزکامرگوت و آلپ در ایالت اپراسترا واقع شده است. شما فقط می توانید از طریق مسیرهای کوهستانی یا قایق به این روستا سفر کنید.

این دهکده زیبا و دیدنی از مساحت 60 کیلومتر مربع وسعت دارد و از سال 1997 در فهرست میراث جهانی یونسکو درج شده است. این زیبایی طبیعی شگفت انگیز ناشی از ترکیبی از دریا ، کوه ، جنگل ، فضای سبز و خانه های قدیمی تابستانی است.

گفته می شود که وی بیش از 7000 سال قدمت دارد و موضوع بسیاری از کاوش های باستان شناسی بوده است. جمعیت کل کشور در سال 1997 تنها 780 نفر بود ، اما هنگام ثبت نام در یونسکو ، گردشگران به آن حمله کردند و جمعیت آن را هر روز افزایش دادند ، به طوری که دیگر ظرفیت آن افزایش نمی یابد.

گفته می شود به طور متوسط ​​بیش از هزار گردشگر آسیایی هر روز در این روستا زندگی می کنند و دریاچه را گشت می زنند. در خانه های بسیاری از ساکنان این روستا ، گردشگران مجبور به زندگی شدند و زندگی برای آنها عادی شد. در ماه نوامبر ، آتش سوزی بخشی از آبشارهای ساخته شده در قرن شانزدهم را ویران کرد.

شهردار هالوشچ خواستار کاهش جمعیت روستا به یک سوم و اجازه سفر گردشگران به این روستا نشده است. بسیاری از شرکت های جهانگردی کره جنوبی با این روستای رویایی و افسانه مسافرتی سازگار هستند و یک سرمایه گذار چینی نزدیک به یک میلیارد دلار برای ساخت آنها در میهن خود هزینه کرده است.

از سال 2013 و با اکران فیلم انیمیشن “منجمد” ، روستای هالستات محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، زیرا طبق گفته های این دهکده ، دیزنی برای ساخت صنعت منجمد الهام گرفته است.

در حال حاضر تعداد گردشگران در دهکده هالشتات شش برابر تعداد گردشگران ونیز است و اتاقهای هتل بین شبانه 300 یورو تا 400 یورو فروخته می شوند.

مقامات محلی از دولت می خواهند که از ترویج گردشگری در این شهر جلوگیری کند ، اما شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام گردشگران زیادی را به این روستا جذب می کنند.

منبع

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: دهکده افسانه ای هالستات

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا