عمومی

در مورد Instagram Fick Follower و چگونگی کشف آن مطلع شوید (2020)


برخی از صفحات اینستاگرام دنبال کننده های زیادی دارند ، اما اگر به لیست آنها نگاه کنید ، بیشتر پیروان آنها غیرواقعی هستند و هویت واقعی ندارند. افراد زیادی هستند که پیروان شما را با هزینه کم جمع می کنند ، اما این فقط به سود این افراد است و به تجارت شما آسیب می رساند. افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام باعث افزایش سهم صفحه می شود و در نهایت فروش محصول یا خدمات شما را افزایش می دهد ، اما Instagram Fick Follower نه تنها فروش شما را افزایش می دهد بلکه باعث به اشتراک گذاری صفحه شما نیز می شود. الگوریتم های اینستاگرام به روز شده و الگوریتم ها بسیار پیشرفته و هوشمند شده اند. این نیز تأثیر عمده ای در صفحه شما خواهد گذاشت که در ادامه با جزئیات بیشتری به آنها می پردازیم.

https://virgool.io/p/lllolphocfth/٪D9٪85٪D8٪B2٪D8٪A7٪DB٪8C٪D8٪A7٪D9٪88٪D9٪85٪D8٪B9٪D8٪A7٪DB ٪ 8C٪ D8٪ A8٪ D9٪ 81٪ D8٪ A7٪ D9٪ 84٪ D9٪ 88٪ D9٪ 88٪ D8٪ B1٪ D9٪ 81٪ DB٪ 8C٪ DA٪ A9٪ D8٪ A7٪ DB7٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B3٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85

Instagram Fick Follower تنها یک مزیت برای شما خواهد داشت ، در حالی که نقص های بسیار بزرگی را برای صفحه اینستاگرام شما ایجاد می کند. در این بخش مزایا و مضرات خرید پیرو جعلی را بررسی خواهیم کرد ، به طوری که اگر قصد انجام این کار را دارید می توانید از آن جلوگیری کنید تا از افت فروش تجاری خود جلوگیری کنید.

https://virgool.io/tabrix/delete-fake-followers-on-instagram-fmhxkl6c9c99h
https://virgool.io/p/lllolphocfth/edit

خرید دنبال کنندگان اینستاگرام فیک راهی عالی برای جلب توجه کاربران است! وقتی کاربر وارد صفحه می شود ، تعداد دنبال کنندگان در نگاه اول توجه را جلب می کنند و سپس به سمت محتوا حرکت می کنند. اگر دنبال کنندگان شما کم هستند ، ممکن است از پست های شما را نبینند یا راضی شوند! حال فرض کنید تعداد دنبال کنندگان در صفحه شما زیاد است ، اگرچه تعداد زیادی از آنها پیروان جعلی هستند ، اما این حس خوبی را برای کاربر ایجاد می کند و به سمت پست های شما می رود. اگر پست های شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، آنها صفحه شما را دنبال می کنند و می توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید. با توجه به رقابت ، اگر دو صفحه با همان محصول وجود داشته باشد و کاربر بخواهد این محصول را خریداری کند ، اعتماد به یک صفحه با دنبال کنندگان بیشتر آسان تر است. البته این را بخاطر بسپار که با فهمیدن بهترین وضعیت ممکن این مزایا ممکن است ، اما شاید هیچ یک از این موارد برای شما اتفاق نیفتد! دلیل چیست؟ دلیل این امر مضرات این روش است ، این است که مزیت خود را از دست می دهد ؛ برای نقص های بیشتر پیروان اینستاگرام با ما همراه باشید.

  • مضرات خرید دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام

خرید دنبال کننده جعلی اشکالات و مشکلات بزرگی دارد ، از جمله:

  1. ایجاد اعتماد به نفس برای کاربران

اگرچه شبکه های اجتماعی مجازی هستند اما باید اعتماد ایجاد کنند! در واقع ، در این فضای مجازی ، کاربران کاملاً واقعی هستند و شما باید بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید. هنگام خرید دنبال کننده جعلی ، تعداد لایک و دنبال کننده کار نمی کند و این کاربران به سرعت این موضوع را درک می کنند. هنگامی که کاربر پیگیری های جعلی را در صفحه شما مشاهده کرد ، دیگر نمی توانند به شما اعتماد کنند و از صفحه شما راضی نمی شوند. در این حالت ، حتی اگر بررسی ها و محصولات بسیار خوبی داشته باشید ، کاربران به آنها علاقه ای نخواهند داشت و محصول یا خدمات خود را از تجارت شما خریداری نمی کنند. در واقع ، پیروان شما نباید احساس کنند که می خواهید آنها را فریب دهید و دید مثبت آنها را از بین ببرید! اگر چنین صفحه ای را مدیریت می کنید ، همین حالا پیروان صفحه جعلی خود را حذف کنید ، یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ایجاد کنید و پست های موثری برای دنبال کنندگان واقعی ایجاد کنید. هرچه تعداد کاربرانی که به صفحه کسب و کار شما اعتماد دارند ، خرید از شما راحت تر است و سود شما را نیز افزایش می دهد.

  1. پیروان ، هیولا ، باید لایک بخرند!

یکی از اهداف جذب دنبال کنندگان نمایش پست های صفحه به کاربران است ؛ مشاهده پست های صفحه برای کاربران باعث افزایش لایک و اظهار نظر در صفحه می شود! اگر دنبال کننده جعلی را خریداری کرده اید ، در حال حاضر هویت های جعلی در صفحه شما وجود دارد که شما را دوست ندارند یا درباره آنها اظهار نظر نمی کنید! در حقیقت ، Fick Follower فقط تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش می دهد ، اما هیچ تاثیری در تعداد لایک و اظهار نظر ندارد. بنابراین شما باید لایک ها را بخرید تا طرفدارانتان واقعی به نظر برسند ، و این بدان معنی است که برای خرید لایک باید بیشتر هزینه کنید. از طرف دیگر ، هدف افزایش لایک پست نیست و اگر شغلی را اداره می کنید ، هدف شما تبدیل کاربران به مشتری است. بنابراین ، خرید Fick Follower نه تنها باعث سودآوری شما می شود ، بلکه مجبور خواهید بود برای تمام مدت برای لایک های فیک بپردازید که این امر باعث افزایش هزینه های اضافی شما برای تجارت شما خواهد شد.

  1. نرخ تبدیل برای دنبال کنندگان جعلی کم نیست ، صفر است!

شرکت ها قصد دارند نرخ تبدیل خود را افزایش داده و مشتری خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهند ؛ در واقع ، آنها می خواهند که کاربران برای انتقال مشتریان مشاغل ، صفحه خود را تغییر دهند. خرید یک دنبال کننده جعلی نرخ تبدیل کمی ندارد ، اما نرخ تبدیل این گروه از پیروان شما صفر است ؛ یعنی آنها فقط شما را دوست ندارند یا درباره شما نظر نمی دهند ، اما آنها نیز از شما خریداری نمی کنند! از آنجا که پیروان جعلی هویت واقعی نیستند ، هیچ انتظاری برای خرید آنها وجود ندارد. مشکل دیگر نرخ بازده سرمایه است ؛ یعنی بدون توجه به مبلغی که خرج می کنید ، علاوه بر بازده سرمایه اولیه ، باید برای شما سودآور باشد و این مورد در مورد پیروان دروغین اتفاق نمی افتد.

  1. صفحات جعلی را با دنبال کنندگان جعلی توسط اینستاگرام حذف کنید

اینستاگرام الگوریتم های خاص خود را دارد و استفاده از آن آسان است! الگوریتم های اینستاگرام دائما صفحات را مرور می کنند و اگر صفحه دنبال کننده فعال نداشته باشد و تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد ، آن صفحه را مسدود یا حذف می کند. حال اگر این صفحات تعدادی دنبال کننده فعال و دیگر دنبال کنندگان جعلی داشته باشند ، پس از حذف این صفحه و دنبال کننده های واقعی آن ، این صفحه باید دوباره شروع به کار کند! به عنوان مثال ، اگر یک صفحه 5K دنبال کننده فعال داشته باشد اما یک دنبال کننده 500K دنبال کننده جعلی داشته باشد ، اینستاگرام به احتمال زیاد صفحه را حذف می کند.

  1. اینستاگرام دنبال کننده های غیرفعال را حذف می کند.

اینستاگرام اخیراً الگوریتم خود را به روز کرده و دنبال کننده هایی را که پست های شما را دوست ندارند حذف کرده است! به عبارت دیگر ، اینستاگرام کاربرانی را که تصاویر کار در صفحه شما ندارند به عنوان دنبال کننده معلولیت در نظر می گیرد و آنها را حذف می کند. بنابراین حتی اگر صفحه شما حاوی مورد شماره 4 نیست (صفحه را حذف یا مسدود کنید) ، دنبال کننده های جعلی حذف می شوند و شما فقط هزینه اضافی برای خرید دنبال کننده های جعلی خواهید داشت.

این 5 مورد مهم هستند در خرید پیروان جعلی مشکل دارید مشکلات این موضوع را نباید بی اهمیت قلمداد کرد. اما چگونه می توانید دنبال کننده های واقعی در اینستاگرام خود باشید؟ در بخش بعدی ، ما چگونگی جمع آوری پیروان واقعی را بررسی خواهیم کرد.

اگر در حال اجرای صفحه اینستاگرام هستید یا برای تجارت اینستاگرام خود کار می کنید ، بزرگترین مشکل شماست پیروان واقعی را در اینستاگرام خود افزایش دهید او است. در اینجا سه ​​راه حل عالی و ایمن آورده شده است:

  1. محتوای مفید ، ارزشمند و سرگرم کننده ای تولید کنید

هنگامی که یک کاربر یک صفحه اینستاگرام را ردیابی می کند ، هدف این است که از محتوای صفحه استفاده کنید و درباره فعالیت های تجاری خود بیاموزید. اگر بتوانید محتوای ارزشمند و مفیدی را تهیه و منتشر کنید ، کاربران در صفحه شما بیشترین بهره را می برند و آن را برای دوستان خود ارسال می کنند. در واقع ، کاربران واقعی به شما بازاریابی می کنند و تعداد زیادی از پیروان را جمع می کنند! برای مثال ، اگر تجارت شما یک رستوران یا رستوران فست فود است ، در پشت صحنه شلیک کنید و ارسال کنید (مانند کارمندان ، محیط آشپزی ، امکانات رستوران و غیره). هرچه کیفیت محتوای فیلم بالاتر باشد ، دنبال کنندگان واقعی شما بیشتر می شوند و برخی به رستوران شما می روند.

  1. تبلیغات اینستاگرام

یک راه عالی برای افزایش دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام استفاده از تبلیغات اینستاگرام است. به این ترتیب ، شما یک ویدئو یا تصویری را با نظر تبلیغ در پست یا داستان سایر صفحات ارسال می کنید و دنبال کنندگان آن صفحات از شما پیروی می کنند. البته این روش نسبت به روش قبلی بیشتر هزینه دارد ، اما بازده آن بسیار سریعتر است. بهترین راه برای تبلیغ تبلیغات هدفمند اینستاگرام از طریق بازاریابی تأثیرگذار است ، زیرا افراد مشهور اینستاگرام تبلیغ شما را برای پول منتشر می کنند. با استفاده از این روش ، به راحتی می توانید تعداد زیادی دنبال کننده جذب کرده و در صورت صحیح بودن بازار ، آنها را به مشتری تبدیل کنید.

  1. ربات اینستاگرام

یکی از کم هزینه ترین و بهترین راه های افزایش دنبال کننده های واقعی اینستاگرام شما ، استفاده از ربات اینستاگرام است. با استفاده از این صفحه ، به ربات Instagram وصل می شوید ، ربات ها بطور خودکار کاربران را مانند پست های خود ردیابی می کنند و به شما در افزایش دنبال کننده های هدفمند خود کمک می کنند. اگر به ربات اینستاگرام حرفه ای احتیاج دارید می توانید از خدمات ربات ویدیویی اینستاگرام استفاده کرده و پیروان واقعی صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید.

این سه راه بهترین و محبوب ترین روش برای افزایش پیروان واقعی اینستاگرام است که می توانید برای تبدیل شغل خود از آنها استفاده کنید.

https://virgool.io/@hamyareinsta/training-build-robots-instagram-yteo81ite1cb
https://virgool.io/p/lllolfa ٪ D8٪ B3٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85٪ D8٪ 9B٪ D8٪ A8٪ D9٪ 87٪ D8٪ AA٪ D8٪ B1٪ DB ٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B1٪ D8٪ A8٪ D8٪ A7٪ D8٪ AA٪ D9٪ 87٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B3 ٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85٪ D8٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ B3٪ D8٪ A7٪ D9٪ 84٪ DB٪ B9٪ DB ٪ B8٪ D8٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D9٪ 85٪ D9٪ 82٪ D8٪ A7٪ D9٪ 84٪ D9٪ 87٪ D9٪ 85٪ DB٪ 8C ٪ D8٪ AE٪ D9٪ 88٪ D8٪ A7٪ D9٪ 87٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 85٪ D8٪ A8٪ D9٪ 87٪ D8٪ AA٪ D8٪ B1٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8 ٪ B1٪ D8٪ A8٪ D8٪ A7٪ D8٪ AA٪ D9٪ 87٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B3٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7 ٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D8٪ A8٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D8٪ B4٪ D9٪ 85٪ D8 A7٪ D8٪ A8٪ D8٪ B1٪ D8٪ B1٪ D8٪ B3٪ DB٪ 8C٪ DA٪ A9٪ D9٪ 86٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 85٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ D8٪ B4٪ D9٪ 85٪ D8٪ A7٪ D8٪ A8٪ D8٪ AA٪ D9٪ 88٪ D8٪ A7٪ D9٪ 86٪ DB٪ 8C٪ D8٪ AF٪ D8٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 86٪ D8٪ AA٪ D8٪ AE٪ D8٪ A7٪ D8٪ A8٪ D8٪ B1٪ D8٪ A8٪ D8٪ A7٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86٪ D8٪ B3٪ D8٪ AA٪ D8٪ A7٪ DA٪ AF٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85٪ D8٪ AE٪ D9٪ 88٪ D8٪ AF٪ D8٪ A7٪ D8٪ B7٪ D9٪ 84٪ D8٪ A7٪ D8٪ B9٪ D8٪ A7٪ D8٪ AA٪ DB٪ 8C٪ D8٪ AF٪ D8٪ A7٪ D8٪ B4٪ D8٪ AA٪ D9٪ 87٪ D8٪ A8٪ D8٪ A7٪ D8٪ B8٪ DB٪ 8C٪ D8٪ AF٪ E2٪ 80٪ A6virgool.io

اگر دنبال کنندگان اینستاگرام شما به یک متخصص واگذار شده اند ، پس باید سلامتی پیروان خود را پیدا کنید. در اینجا چند روش برای واقعی تر شدن صفحات اینستاگرام آورده شده است:

  1. پست های صفحه اینستاگرام خود را بررسی کنید

اگر در صفحه اینستاگرام پست های مکرر ، غیر هدفمند و نامربوط وجود داشته باشد و لایک های زیادی وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد آنها دنبال کننده های جعلی خواهند بود. همچنین ، اگر به لایک ها نگاه کنید ، سایر شناسه های حساب ، کمی غیرقابل توصیف هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. همچنین ، اگر اولین ارسال یک سال پیش در مورد این صفحه ارسال شده و 500000 دنبال کننده داشته باشد ، در این صفحه تبلیغات یا تولید انبوه وجود دارد که هزینه زیادی را در بر می گیرد که بعید به نظر می رسد پیروان جعلی داشته باشند یا داشته باشند. با بررسی تعداد لایک در هر پست و تعداد دنبال کنندگان ، می توانید پیروان جعلی آن صفحه را نیز درک کنید ؛ برای مثال ، اگر این صفحه شامل 200،000 دنبال کننده باشد ، اما تعداد لایک برای پست های آن از هزار نفر کمتر است ، پس قطعاً حاوی دنبال کنندگان جعلی و غیرفعال است.

  1. شناسه و پروفایل طرفداران خود را بررسی کنید

شناسه های غیرواقعی معمولاً ساختاری مانند حساب های واقعی ندارند ؛ به عنوان مثال ، آنها از اسامی یا نام خانوادگی تشکیل نشده اند و فقط حاوی حروف یا اعدادی هستند که نمایندگان پیروان جعلی این صفحه اینستاگرام هستند. از طرف دیگر ، این اکانت ها با استفاده از ربات ها یا سیستم های خودکار ایجاد می شوند و معمولاً حاوی عکس پروفایل نیستند! البته برخی از سیستم ها حرفه ای هستند و وقتی شما این اکانت ها را ایجاد می کنید ، عکس پروفایل را نیز قرار می دهند.

  1. نظرات را در مورد پست ها مرور کنید

اگر به دنبال نظر در صفحه هایی با پیروان جعلی باشید ، متوجه می شوید که این نظرات کاملاً بی ربط هستند و پیام خاصی ندارند! به عنوان مثال ، در یک نشریه تخصصی در مورد انتخاب لباس مناسب ، اظهاراتی وجود دارد که حاوی امواج است. این کاربرانی که نظرات آنها فقط شامل ایموجی است ، معمولاً جعلی هستند و اگر تعداد پست های زیر صفحه مورد نظر شما زیاد باشد ، سرپرست آن صفحه جعلی مانند ، و اظهار نظر خریداری کرده است.

با استفاده از این سه روش ، می توانید پیروان جعلی آن صفحه را به راحتی درک کنید و اگر رقبا را در اینستاگرام خود قرار دهید ، این صفحات را از لیست خود حذف کنید.

نتیجه گیری

استراتژی شرکتی اینستاگرام یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به درستی قاب بندی شود. برخی از صفحات خرید Fick Follow را به عنوان یکی از بخش های مهم استراتژی اینستاگرام دنبال می کنند که درنهایت ناکام است! در این مقاله ، ما به خرید پیروان جعلی ، شناسایی آنها و راه هایی برای جذب پیروان واقعی پرداختیم. اگر در این زمینه سؤالی دارید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا بتوانید با استفاده از صفحه اینستاگرام موفق شوید.

منبع: ویرگول

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: در مورد Instagram Fick Follower و چگونگی کشف آن مطلع شوید (2020)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا