عمومی

داستان Redlink – ارسال های Redlink


اگر هنوز با Redlink آشنا نیستید ، این مقاله را در مورد پروژه Redlink بخوانید.
اگر می خواهید از این سرویس استفاده کنید ، اکنون از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و مشخصات خود را ایجاد کنید.
پیوند مجدد

داستان REDlink
داستان REDlink

پروژه Redlink در ژوئیه 1999 آغاز شد.
ایده اصلی Redlink ایجاد نمایه و لیستی از سایت ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی برای شناسایی افراد و شرکت ها بود. شما برنامه ریزی کرده اید که پروژه های MVP را با حداقل پتانسیل اما با پتانسیل درآمدزایی طی یک ماه طراحی و اجرا کنید.
اگرچه زمان محدودی داریم ، اما می خواهیم روند تفکر طراحی پروژه را پیش ببریم.

مشکل را توضیح دهید:
یک مسئله که مجبور شدم خودم را معرفی کنم و طراحی کارت ویزیت شخصی مدت زیادی طول کشید.
یکی از چالش هایی که من به عنوان یک طراح با آن روبرو شدم ، یافتن اندازه ، طرح و پارامترهای طرح ، یا چگونگی مطابقت رنگ مارک تجاری شخصی من و از طرف دیگر ، نتیجه چاپ با طرح اصلی بود.
اینکه چه اطلاعاتی به دلیل فضای کم یا پس از ارائه به مخاطب ، ذخیره ، خراب یا از دست رفته دریافت می شود ، و حتی اطلاعات آن (روش های تماس ، به ویژه شماره تلفن همراه یا آدرس و شماره دفتر) پس از چند سال زندگی بخشی دیگر نیست این یکی از نقایص کارت های بازرگانی بوده است چاپ شده.
من به عنوان یک طراح ، همیشه از کارفرمایان خواسته ام که اطلاعات محدودی را برای کارت ویزیت در نظر بگیرند ، اما چگونه این اطلاعات حداقلی می تواند تمام جنبه های یک فرد یا سازمان را نشان دهد؟
هر یک از ما چندین شبکه اجتماعی داریم و در هر یک از آنها ممکن است چندین حساب داشته باشیم که در هر یک از آنها وجود داشته و متفاوت عمل می کنیم. چگونه می توانیم فقط یکی از آنها را برای معرفی خود انتخاب کنیم؟

این جرقه ها پیکربندی مشکل و چگونگی یافتن راه حل طراحی سرویس را نشان می دهد.
س Quesالاتی که شاید باعث نگرانی بسیاری دیگر شده باشد.
نمونه های زیادی وجود دارد که سایت ها لیستی از پیوندهای شما را دریافت می کنند و آن را به یک لینک کوتاه تبدیل می کنند.
در فرآیند محک زدن ، من به طور خلاصه تمام سایت های مشابه داخلی و خارجی را بررسی کردم. من ویژگی ها ، نقاط ضعف و معایب آن را ذکر کرده ام تا ابزار مناسب تری را در محصول جدید در اختیار کاربران قرار دهم.

ایده های جالب بسیاری برای تکمیل محصول وجود داشت ، اما ما چندین مورد را یافتیم که کاربر را به مشتری تبدیل کرد.
1. گالری برای ساخت نمونه کارها
۲. به عنوان پیشنهاد خرید کنید ، محصولات را به اشتراک بگذارید و هزینه های آنها را مدیریت کنید
3. CV
4- تم ها و پالت های رنگی ایجاد کنید تا یک هویت بصری یکپارچه ایجاد کنید
همه اینها اگر به ساده ترین شکل ممکن اجرا شود می تواند یک یا دو مرحله قبل از نمونه های مشابه به یک سرویس قابل قبول تبدیل شود.

یکی از اهداف من در طراحی و اجرای این سرویس گسترش محصول به خارج از ایران بود ، بنابراین تمام طراحی ها به زبان انگلیسی انجام شد.
روند پیشرفت با پیشرفت طراحی محصول آغاز شد ، که در عین حال بعضی مواقع چالش هایی را به همراه داشت ، اما با هماهنگی ، پروژه با سرعت بیشتری پیشرفت کرد.
از ابتدا پروژه دوزبانه اجرا شد و ما با برخی تغییرات نسخه فارسی را برای انتشار آماده کردیم.
فروشگاه یکی از بزرگترین نقاط کور ما بود. من به عنوان یک طراح توانستم نیازهای خود را در رزومه و گالری عکس های خود تجزیه و تحلیل کرده و ارائه دهم. اما فروشگاه در ساده ترین شکل عوارض خاص خود را دارد.
به همین دلیل ، من مصاحبه های کوتاهی با چندین نفر انجام داده ام که فروشگاه های محصولات خود را در شبکه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام دارند ، تا بیشتر در مورد نیازها و علایق خود بدانم.
برای درک بهتر فروش و نیازها ، من یک فروشگاه کوچک “کاردینال” اینستاگرام ایجاد کردم تا درباره تعامل بین فروشنده و خریدار اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنم و راه حل های بهتری ارائه دهم.

بخشهایی که در فروشگاه مشاهده نکردیم شامل لیست سفارشات خریدار و نحوه انتقال آنها به فروشنده است.
افزودن این بخش ، زمان بیشتری را به پروژه اضافه کرد.
اگر مراحل ساخت فروشگاه را خیلی کوتاه توضیح دهید ، فروشنده مشخصات خود را کامل می کند و لیستی از محصولات موجود برای فروش (شامل عکس ، عنوان ، کد محصول ، توضیحات ، قیمت و تخفیف) و یک لینک کوتاه به لینک قرمز در Instagram bio (یا هر شبکه اجتماعی) ارائه می دهد.
بدون نیاز به عضویت ، کاربر می تواند یک یا چند مورد را لیست کند ، از قیمت کل سبد خرید خود مطلع شده و آن را به عنوان یک لیست سفارش با شماره تماس و آدرس تماس / حمل و نقل به فروشنده ارسال کند.
فروشنده لیست سفارش را در سفارش دریافت می کند و برای تأیید لیست خرید و هماهنگی روش پرداخت و تأیید یا لغو محصولات در دسته های مختلف (ثبت ، آماده سازی ، ارسال) با خریدار تماس می گیرد.

حدود 6 آگوست ، محصول کلی تشکیل شد. شروع فرآیند تست ابتدا در تیم و سپس با دوستان نزدیک به اشتراک گذاشته شد. از این طریق دوستان عزیز ما را در بهبود این نسخه یاری کردند.
موضوعات مطرح شده به ترتیب اولویت بندی شده اند.
برخی از اشکالات و ایرادات به دلیل طولانی شدن مدت زمان انتشار برنامه برطرف شد
دیگران در اولویت نبودند
اما مواردی که از نظر برنامه انتشار مهم بودند و باعث وقفه طولانی نبودند ، بین ماه های آگوست و سپتامبر چندین بار مورد بازبینی و آزمایش قرار گرفتند و سرانجام انتشار اولیه لینک به طور رسمی در 6 سپتامبر و فقط توسط اعضای تیم معرفی شد.
استقبال چشمگیر از دوستان و کاربران Redlink باعث افتخار من و همکارانم در گروه Red Studio است. انرژی پیام و تبلیغات شما در کنار هم به ما یادآوری می کند که باید در مورد ارتقا service خدمات و بهبود محصولات ASAP فکر کنیم.

من مدیون همکاران حرفه ای خود هستم که در کمتر از دو ماه محصولات با این کیفیت را منتشر کنند.
من فکر می کنم چابکی بیشتر یک تیم کوچک با قلب بزرگ را می گیرد.

Redlink نتیجه لطف و تلاش شبانه روزی این افراد است:

رضا نظری - توسعه دهنده
رضا نظری – توسعه دهنده

رضا نظری
توسعه دهنده پشته کامل
Reda یکی از قوی ترین دوستان توسعه دهنده من است.
ما سالها درگیر بسیاری از پروژه ها و شرکت ها بوده ایم. بهترین انتخاب و انتخاب برای توسعه بخش فنی Redlink به دلیل شناخت ، هماهنگی در ارتباطات ، حرفه ای بودن ، سرعت و قدرت اجرای کیفیت.
وی در چندین شرکت و استارتاپ مانند تجارت الکترونیکی ، تانینو ، باجایری دس و آیریس کار کرده است.
او پروژه REDlink را به صورت رایگان اجرا کرد و در مجموع (250 ساعت) برای اولین بار صرف کرد.

رضا را از طریق Redlink دنبال کنید:
redl.ink/reza

علی مدنی - مدیر محصول
علی مدنی – مدیر محصول

علی مدنی
مدیر تولید
علی یکی از دوستان کاربلد من در زمینه مدیریت محصول است که با شرکت های ایرانسل ، تپسی و آپ کار کرده و در حال حاضر در فیدیبو کار می کند.
من و من همدیگر را به تپسی می شناسیم و البته ما در حال کار روی Turpin (Tourpin.ir) و Redshine Studio Red هستیم و امیدوارم به زودی پس از Redlink خبرهای خوبی از آنها بشنویم.

علی را از طریق Redlink دنبال کنید:
redl.ink/ali

من مجبور شدم از بچه های تیم بخاطر تلاش های روزمره شان برای این محصول تشکر کنم.
محصول و شرکت خوب به یک تیم متخصص و متخصص بستگی دارد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: داستان Redlink – ارسال های Redlink

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا