داروهای موثر در درمان ویروس کرونا – کلروکین فسفات

قرص Mucosolovin 200 برای کرونا

آیا می دانید قرص فاویلاویر چیست؟ چه داروهایی برای بیماری قلبی در درمان این بیماری موثر بوده است؟ تلاش ها برای تولید داروهای کرونا از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ادامه داشته است. از ژانویه 2020، تلاش ها برای توسعه و تولید داروهای موثر و همچنین واکسن های پیشگیرانه به طور جدی ادامه یافته است. مطالعات متعدد در مورد درمان کرونا در بیماران نتایج امیدوار کننده ای به همراه داشته است. در این مقاله از مجله اطلاعات پزشکی اپل، قصد داریم داروهای موثر برای درمان عفونت کروناویروس را معرفی کنیم.

برخی از داروهایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند قبلاً وجود داشته یا برای بیماری‌های دیگر تجویز شده‌اند. اخیراً چندین داروی ضد ویروسی جدید برای مبارزه با این بیماری ساخته شده است.

فاویلاویر در درمان کرونا

بشقاب فاویلاویر چیست؟ فاویلاویر یک داروی ضد ویروسی است که برای اولین بار برای درمان کرونا در چین تایید شد. مطالعات انسانی در بسیاری از بیماران نشان داده است که فاویلاویر به طور موثر با ویروس مبارزه می کند و آن را با حداقل عوارض جانبی درمان می کند.

شرکت داروسازی ژجیانگ هیسون اولین شرکتی بود که این دارو را در بازار معرفی و معرفی کرد. به گفته وزارت علوم و فناوری چین، فاویلاویر یکی از سه دارویی است که ویروس کرونا را در مراحل اولیه تحقیقات درمان کرد.

پزشکی کرونا

بریلاسیدین یک داروی موثر در درمان کرونا است

بریلاسیدین یکی از داروهای جدیدی است که ممکن است اثرات مفیدی در درمان کرونا داشته باشد. این دارو به تازگی توسط شرکت های داروسازی ساخته و تولید شده است و هنوز نیاز به مطالعه بیشتر در انسان دارد.

بریلاسیدین ساختاری مشابه دیفنسین دارد. دیفنسین یک مولکول پروتئینی طبیعی در بدن است که در دفاع از بدن و مبارزه با بیماری ها نقش دارد. علاوه بر این، بریلاسیدین به دلیل خواص ضدالتهابی در درمان عفونت های روده ای یا IBD موثر است.

گفته می شود علت اصلی مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا پدیده ای به نام مسمومیت با سیتوکین است. این بدان معنی است که این خود ویروس نیست که باعث مرگ بیمار می شود، بلکه واکنش یک سیستم ایمنی قدرتمند است که به سلول های ریه آسیب می رساند و وضعیت سلامتی بیمار را بدتر می کند. بنابراین، این دارو ممکن است با مسدود کردن سیستم ایمنی، علائم بیمار را بهبود بخشد.

Remedivir (GS-5734)

این دارو توسط Gilead Sciences در زمان شیوع ابولا در سال 2018 ساخته شد، اما نتایج قابل قبولی به همراه نداشت. همچنین برای درمان ویروس ماربورگ استفاده می شود. تحقیقات در مورد اثربخشی داروهای کرونا در حال حاضر در حال انجام است.

رمدسیویر به عنوان یکی از سه داروی موثر در درمان ویروس کرونا در چین و بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفته است. به گزارش مجله نیوانگلند، استفاده از این دارو باعث بهبود وضعیت سلامت بیماران در ایالات متحده شده است.

داروهای کلروکین در درمان بیماری قلبی موثر هستند

کلروکین قوی ترین و موثرترین دارو در مبارزه با ویروس کرونا است. این شواهد از یک مطالعه چند مرحله ای بر روی افراد آلوده به ویروس در چین بدست می آید.

بیش از 10 بیمارستان از استان های گوانگدونگ و هونان چین در این مطالعه شرکت کردند. کلروکین اثرات بهداشتی ایمن و قابل قبولی را نشان داده است. مصرف این دارو تصویر رادیوگرافی از ریه های بیمار و همچنین وضعیت پزشکی او را بهبود می بخشد.

کلروکین اغلب برای درمان مالاریا استفاده می شود، مگر در موارد مقاوم به دارو. کلروکین و مشتق آن یعنی هیدروکسی کلروکین نیز به دلیل خواص ضدالتهابی که دارند توسط پزشکان برای درمان بیماری های روماتیسمی مانند لوپوس و آرتریت روماتوئید تجویز می شوند. نتایج امیدوارکننده این دارو در تحقیقات در چین، آن را به اولین دارو و درمان کرونا تبدیل کرده است.

Mucosolovine 200 برای کرونا

آمپول یا قرص Mucosolovine 200 زمانی در جریان خون استفاده می شود که مقدار زیادی ترشح غلیظ یا مخاط در مجاری هوایی وجود داشته باشد. Mucosolvin حاوی آمبروکسل هیدروکلراید است که با تسکین مخاط در مجاری تنفسی به پاکسازی قفسه سینه کمک می کند. اخیراً با شیوع Quid-19، تحقیقاتی در مورد تأثیر موکوسولوین بر ویروس ها انجام شده است و گزارش شده است که این دارو در درمان و تسکین علائم Quid-19 مؤثر است.

بشقاب فاویلاویر چیست؟

موکوسولوین 200 چگونه در کرونا کار می کند؟

ماده فعال موکوسولوین آمبروکسل است که از پاکسازی مجاری هوایی پشتیبانی می کند. خلط آور است، خلط آور سرفه را تسکین می دهد و به غلبه بر بیماری کمک می کند. قرص Mucosolovine 200 for Corona بلافاصله پس از خوردن غذا شروع به کار می کند تا به شما کمک کند از شر سرفه خلاص شوید.

موکوسولوین با سه عملکرد خود، مخاط (مخاط) نایژه‌ها را که باعث سرفه می‌شود، تسکین می‌دهد، راه‌های هوایی را پاک می‌کند و با مخاط جدید از آنها محافظت می‌کند. Mucosolvin ریه های سرفه را تسکین می دهد و به بیمار اجازه می دهد آزادانه و عمیق نفس بکشد.

نکته جالب در مورد این دارو این است که علائم آرامبخشی در مدت کوتاهی پس از مصرف آشکار می شود. این دارو در ظرفیت پزشک برای بهبود و درمان علائم مرتبط با سرفه در بیماران تحت درمان با کووید-19 استفاده می شود.

آسیکلوویر برای کرونا

آسیکلوویر برای کرونا

آسیکلوویر یک داروی قدیمی با هدف جدید است. RamedSavir در حال حاضر تنها داروی مورد تایید FDA است که به عنوان یک داروی ضد ویروسی برای بهبود کووید-19 استفاده می شود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که یک جهش ویروس به یک کروناویروس جدید تبدیل شده است و آن را مسری‌تر از ویروسی می‌کند که در ابتدای اپیدمی وجود داشت. بنابراین، پزشکان و محققان آزمایش‌های مختلفی را برای ارزیابی اثربخشی سایر داروها در درمان کووید-۱۹ انجام داده‌اند. یکی از این داروها آسیکلوویر است.

بر اساس یک مطالعه عمیق در مورد اثربخشی این دارو، بیماران درمان ضد ویروسی برای HSV (ویروس هرپس سیمپلکس) و تجویز کووید-19 بدون مرگ دریافت کردند. محققان به این نتیجه رسیدند که آسیکلوویر برای ویروس کرونا می تواند به عنوان یک درمان کمکی در برنامه درمانی بیمار گنجانده شود.

بر اساس یک مطالعه در مورد اثربخشی آسیکلوویر، 38 بیمار تحت درمان با آسیکلوویر قرار گرفتند. چهار نفر به وضوح مزایای آسیکلوویر را نشان دادند. سه نفر از چهار نفر بیماری شدید ریوی و یک نفر مبتلا به اسپلنومگالوویروس بود.

از هر سه بیمار مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه، یک نفر پس از تزریق به ریه های خود دچار عفونت شدید شد، جایی که RamedSivir همراه با آسیکلوویر استفاده شد. آسیکلوویر در 29 بیمار بسیار موثر و بی خطر بود و همچنین آسان است.

9 بیمار همچنان تحت درمان هستند. تاکنون هیچ عارضه یا مرگی از این دارو مشاهده نشده است. علاوه بر این، مطالعات بیشتری برای مقایسه آسیکلوویر و رمدسیویر برای نشان دادن مزایای آسیکلوویر در درمان ویروس SARS-CoV-2 مورد نیاز است.

Mucosolovine 200 برای کرونا

داروهای بیولوژیکی مانند آنتی بادی هایی که به ویروس کرونا متصل می شوند

فرمولاسیون داروهای بیولوژیکی، مانند آنتی بیوتیک هایی که به بیماری عروق کرونا متصل می شوند، از اوایل فوریه توسط شرکت های داروسازی مورد بررسی قرار گرفته است. آنتی بادی ها منشی های محافظ سلول های ایمنی هستند.

این مولکول ها به میکروب ها متصل می شوند و باعث می شوند که آنها توسط سلول های ایمنی کشته یا کشته شوند. در حال حاضر، این آنتی بادی ها توسط محققان و شرکت های داروسازی ساخته می شوند. آنتی‌بیوتیک‌هایی که برای درمان ویروس کرونا طراحی شده‌اند، به گیرنده‌های روی سطح ویروس به نام «مبلغ» در جریان خون متصل می‌شوند و ویروس را از بین می‌برند.

دارو (Galidesivir (BCX4430) برای درمان عفونت کروناویروس

این داروی ضد ویروسی اثرات کشنده ای بر ویروس ها و سایر میکروب ها دارد. بسیاری از ویروس ها به جای دو رشته DNA حاوی یک ژن RNA هستند. گالیدسیویر با مهار فعال شدن آنزیم های تولید کننده RNA از تولید و انتشار ویروس های جدید جلوگیری می کند.

نشان داده شده است که با سایر عفونت های ویروسی خطرناک مانند ابولا، تب زرد، بیماری ماربورگ و زیکا مبارزه می کند.

با ظهور تحقیقات دارویی در مورد ویروس کرونا، درمان ضد رتروویروسی (HIV) نیز در مطالعات انسانی گنجانده شده است. HIV به خانواده “رتروویروس ها” تعلق دارد و داروهای ART با مسدود کردن آنزیم های دخیل در تولید مثل ویروس از پیشرفت ایدز جلوگیری می کنند. با این حال، آزمایش‌ها نشان داده است که لوپیناویر در این کلاس، خانواده‌های ویروس کرونا مانند SARS و MERS و کرونای جدید را مهار می‌کند. این دارو با نام Kaletra® فروخته می شود.

منابع: مجلات openaccess، دروازه تحقیق، mims، mucosolvan، آزمایشات بالینیدارویی-فناوری، /pubchem.ncbi.nlm.nih

کانال رسمی تلگرام مجله پزشکی و سلامت اپل



مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا