تور اسپانیا یا دبی

درباره کشور اسپانیا

اسپانیا کشوری است سرشار از فرهنگ و موسیقی سنتی، معماری سکولار، صنعت دریایی و موزه های بسیار، متشکل از قوم های مختلف( کاسلیه ها، کاتالان ها، لوسیتانی ها، گالیسی ها، باسکها، رومی ها، اعراب، یهودی ها و رومی ها) که به خاطر غذاهای متنوع، آداب و رسوم، لباسها و ساخت بناهایی در اکثرنقاط جهان معروف هستند. در نیمه اول قرن بیستم، اسپانیایی هایی که در روستاها یا شهرها زندگی میکردند از 10،000 نفر کمتر بودند، اما در اوایل قرن بیست و یکم، جمعیت این کشور به 50میلیون رسید و بیش از سه چهارم جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. بیشترین رشد جمعیتی در تعدادی از بزرگترین شهرها رخ داد، مانند: مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویا، زاراگوزا، مالاگا و مورسیا.

Tour of Spain or Dubai

اسپانیا با دارابودن آثار تاریخی فراوان، شهرهای توریستی، فرهنگی غنی و سواحل بی نظیر جزء محبوبترین مقاصد گردشگری در اروپا است. در سالهای اخیر صنعت گردشگردی اسپانیا به قدری پیشرفت کرده که به دومین صنعت گردشگری بزرگ دنیا تبدیل شده؛ با این حال سفر با تور اسپانیا نسبتا ارزان تر از تور سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه یا ایتالیا است.

روستاهای ساحلی و استراحتگاههایی که در سواحل دریای مدیترانه اسپانیا قرار دارند، حدودا بیش از 300 روز از سال آفتابی هستند. خرابه های رومی، کلیساهای کمیاب، جواهرات و نمونه های غیر قابل مقایسه از معماری اسلامی، نشان از کشوری دارند که تمدن های بزرگ تاریخ در آن ظهور پیدا کرده یا از بین رفته اند. نکته ی جالب برای گردشگران تور اسپانیا این است که مردم این کشور دارای استعداد ویژه ای برای جشن گرفتن تمام جنبه های خوب زندگی هستند، آنها انواع مراسم ها را درتمام طول سال برگزار میکنند، مثل: رقص فلامنکو، مسابقات گاو نر و یا پرتاب گوجه فرنگی و … .

آب و هوای اسپانیا

کشور اسپانیا در نزدیکی اقیانوس اطلس و شمال آفریقا قرار گرفته و به دلیل وسعتی که دارد دارای آب و هوای متنوعی است. اسپانیا را براساس ویژگی های جغرافیایی به سه گروه تقسیم بندی میکنند : اقلیم اقیانوسی، اقلیم مدیترانه ای و اقلیم نیمه خشک. همچنین در اسپانیا رشته کوههای بسیاری وجود دارند (پیرنه ، کانتابریان، ایبریکو و بسیاری دیگر) که بر آب و هوای منطقه تاثیر زیادی میگذارند.

شمال اسپانیا دارای آب و هوای معتدل و در قسمت شمال غرب، بارش باران بسیار زیاد(میانگین بارش سالیانه 965میلیمتر) است. بخش هایی از مرکز و جنوب شرقی، آب و هوای مدیترانه ای دارند. سردترین دما در قسمت کوهستانی پیرنه 32- و گرمترین دما در منطقه مرکزی اندلس 47 درجه ثبت شده است.

قیمت تور اسپانیا 1403

تور اسپانیا یا تور ارزان اسپانیا را نمی توان جزء ارزان ترین تورهای گردشگری اروپا دانست؛ اما در حال حاضر هزینه سفر به اسپانیا در حد معقولی قرار دارد به طوری که می توان با شبی 150 دلار می توان هتل های چهار ستارۀ این کشور رارزرو کرد. هزینۀ تور اسپانیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها هزینۀ اقامتگاه است. در صورتی  که در فصولی سفر کنید که تعداد گردشگران خارجی در این کشور کمتر است، قطعاً هزینۀ کمتری را بابت تور اسپانیا پرداخت خواهید کرد.

هزینۀ بلیت رفت وبرگشت هواپیما هم جزء هزینه های اصلی تور اسپانیا است که در برخی از تاریخ ها کاهش پیدا می کند. به همین دلیل برای رزرو تور با هزینه ای کمتر می توانید با کارشناسان شرکت گردشگری موردنظر خود مشورت نمایید. اگرچه در تور اسپانیا تمامی خدمات موردنیاز سفر ارائه خواهد شد اما در روزهایی که قصد دارید بدون گشت شهری به گشت وگذار بپردازید باید به طور متوسط چیزی در حدود 50 یورو خرج کنید که البته این رقم درصورتی که به تفریحات لوکس علاقه داشته باشید افزایش خواهد یافت.

تورلیدرها یا راهنمایان تور این امکان را برای گردشگران به وجود می آورند تا در سفر به اسپانیا با حداکثر تخفیف از اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کنند و بتوانند از فروشگاه هایی با قیمت های مناسب تر خرید کنند.

تورهای ترکیبی اسپانیا

تورهای ترکیبی اسپانیا در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است چون با استفاده از این تورها می توان در مدت زمانی بسیار کوتاه از چند کشور اروپایی بازدید کرد، بدون اینکه به ویزاهای مختلف نیاز باشد. در این صورت هزینه و زمان دریافت ویزا نیز تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

تور پرتغال اسپانیا را می توان جزء یکی از بهترین تورهای ترکیبی اروپا دانست. با این تور گردشگری می توان در عرض چند روز به بازدید از بارسلونا، بیلبائو، مادرید، مالاگا و لیسبون پرداخت و سفری خاطره انگیز را تجربه نمود. از دیگر تورهای ترکیبی پرطرفدار می توان به تور ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد. تور ایتالیا – اسپانیا معمولاً از شهر ونیز آغاز می شود که یکی از فوق العاده ترین شهرهای دنیا است. در سفر با این تور می توان از میدان میکل آنژ  و کلیسای سانتا ماریا در فیوره بازدید نمود و در ادامه برای بازدید از بهترین اماکن گردشگری اسپانیا به این کشور سفر کرد.

شرایط و مدارک لازم برای سفر به اسپانیا 1403

برای سفر با تور اسپانیا 1403 باید از یک سری شرایط و مدارک برخوردار بود که مهم ترین آن ها داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار است. برای دریافت ویزای کشورهای حوزۀ شینگن گردشگران باید از تمکن مالی کافی برخوردار باشند که در حال حاضر حداقل 100 میلیون تومان است. در صورتی که قصد دارید به همراه خانواده به اسپانیا سفر کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تمکن مالی به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش خواهد یافت.

سه قطعه عکس برای درخواست ویزای اسپانیا لازم است. عکس ها باید زمینۀ کاملاً سفید داشته باشند و تمام رخ گرفته شوند. علاوه بر این باید از هرگونه ویرایش تصویر عاری باشند و در آن ها از عینک و اکسسوری هایی که باعث تغییر در چهره می شود استفاده نشود. سایز عکس ها نیز باید 3.5 در 4.5 باشد. برای سفر به اسپانیا و دریافت ویزای گردشگری این کشور مدارک شغلی نیز موردنیاز است. افرادی که در مشاغل گوناگون مشغول به فعالیت هستند باید مدارک رسمی ارائه دهند تا بتوانند به این کشور سفر کنند.

مدارک شناسایی اشخاص و به طور کلی تمام مدارکی که موردنیاز هستند باید ترجمه شوند در غیر این صورت امکان ارائۀ آن ها برای دریافت ویزای شینگن وجود نخواهد داشت. افرادی که قصد دارند با تور اسپانیا به این کشور سفر نمایند باید واکسن های مورد تأیید اسپانیا را دریافت کرده باشند؛ در غیر این صورت امکان ورود به خاک این کشور را ندارند. از میان واکسن های مورد تأیید کشور اسپانیا می توان به فایزر، آسترازانکا، جانسون، سینوفارم و مدرنا اشاره کرد که دریافت یک یا دو دوز آن ها ضروری است.

نکات مهم برای سفر با تور اسپانیا

در سفر به اسپانیا باید حتی الامکان از همراه داشتن هرگونه مدارک هویتی و اشیاء قیمتی خودداری کنید، چون ممکن است در معابر و گذرگاه های شلوغ سرقت شوند. متأسفانه بسیاری از افراد تصور می کنند که در کشورهای اروپایی سارقی وجود ندارد و همین باعث می شود در برخی از موارد خسارت هایی را تجربه کنند.

برای اینکه هزینه سفر به اسپانیا کاهش پیدا کند پیشنهاد می کنیم از وسیله های نقلیه عمومی استفاده کنید. بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری در برخی روزهای هفته تخفیفاتی را برای گردشگران در نظر می گیرند که برای کاهش هزینه های سفر بهتر است از آن ها اطلاع داشت. برخی از فروشگاه های اسپانیا نیز محصولات خود را باقیمت بسیار ارزان تر به فروش می رسانند که خرید از آن ها هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد. برای اطلاع از بهترین فروشگاه ها برای خرید، می توان با تورلیدرها مشورت نمود.

بهترین هتل های اسپانیا

در سفر با می توان هتل های گوناگونی را انتخاب کرد. برای صرفه جویی در هزینه ها انتخاب هتل های سه ستاره مناسب است؛ اما اسپانیا جزء  کشورهای برتر در زمینۀ صنعت هتل داری است و بسیاری از هتل های برتر جهان در این کشور قرارگرفته اند. از میان بهترین هتل های اسپانیا می توان به هتل پنج ستارۀ یورو استارز بی سی ان دیزاین بارسلونا اشاره کرد. این هتل که فقط 5 دقیقه تا میدان کاتالونیا فاصله دارد تمامی امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی دل انگیز را هنگام سفر با یا اسپانیا در اختیار گردشگران قرار می دهد.

هتل اکسیدنتال مادرید نیز جزء هتل های برتر این کشور است که در سفر با تور اسپانیا می توان آن را انتخاب کرد. این هتل در نزدیکی خیابان آلکالا قرار دارد. اتاق زمستانی مخصوص، اتاق استاندارد و دبل انواع اتاق هایی هستند که در آن ها امکانات مختلفی قرار گرفته است. عایق صدا، تهویۀ مطبوع، گاوصندوق دیجیتال و تلویزیون از امکاناتی هستند که در تمامی اتاق های هتل اکسیدنتال مادرید قرار دارند.

جاذبه های گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا بسیار متنوع اند و گردشگران با توجه به علایق خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. از میان جاذبه های گردشگری اسپانیا که در میان گردشگران بیشترین طرفداران را دارند، پارک گوئل یکی از زیباترین نقاطی است که باید قبل از هر چیز از ان بازدید کرد. این پارک که در نوع خود بی نظیر است دارای سازه هایی است که از طبیعت الهام گرفته اند و با هنرمندی هرچه بیشتر هنر اسپانیا را به رخ می کشد.

فروش تور اسپانیا 1403

شرکت گردشگری جزء معدود شرکت هایی است که در سال 1403 شرایطی را به وجود آورده است تا با استفاده از آن گردشگران بتوانند در کمترین زمان و با بهترین هزینۀ ممکن به خرید تور اسپانیا بپردازند. بیمۀ مسافرتی، گشت شهری، رزرو هتل، رزرو بلیت هواپیما و همراهی تورلیدرهای ماهر از جمله خدماتی هستند که مجموعۀ رز آبی در پکیج تور اسپانیا ارائه می دهد.

  1. قیمت تور اسپانیا در رز آبی در چه بازه ای است؟
  • هزینه تور اسپانیا رز آبی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها هزینۀ اقامتگاه و بلیط است که با مشاوره کارشناسان رز آبی می توانید مناسب ترین بازه قیمت را انتحاب کنید.

2.بهترین زمان سفر به اسپانیا با تور چه فصلی است؟

سفر به اسپانیا در هرکدام از فصل های سال مزایایی دارد، بنابراین شما می توانید بتور اسپانیا شاید از آن دسته تورهایی نباشد که در رویایش زندگی کنید ولی معمولا آن هایی که به اسپانیا سفر کرده اند، یکی از به یادماندنی ترین سفرها را داشته اند. این صفحه مخصوص تورهای اسپانیاست و علاوه بر اینکه می توانید تورهای اسپانیا را ببینید، توضیحاتی داده ایم که با نکات مهم این تور آشنا شوید و خودتان بتوانید به راحتی تور مورد نظرتان را تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم این توضیحات را بخوانید تا شناخت دقیق تری پیدا کنید. البته توصیه ما این است که این توضیحات را پیش از بررسی تورهای اسپانیا بخوانید، چون ممکن است بین تورها سردرگم شوید و ندانید ماجرا از چه قرار است.

صفر تا صد تورهای اسپانیا

تور اسپانیا از محبوب  ترین تورهای اروپا محسوب می شود که شما را به لایه های قدیمی تر اروپا با فرهنگ ویژه اش می برد. هم خیابان های لوکس و خاص دارد و هم محله های بومی و رقص  و موسیقی فلامینکو. تورهای اسپانیا در برگزاری متنوع هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد. حداقل خدماتی که آژانس های مسافرتی در تور اسپانیا ارائه می دهند شامل ، رزرو هتل، بیمه، ترنسفر و ویزا است. گاهی خدمات بیشتری مثل گشت شهری و وعده های غذایی ممکن است در خدمات تور بگنجد که باعث می شود هزینه تور بیشتر شود.

دکمه بازگشت به بالا