تصویر زنده شیائومی Mix Flip لو رفت: دوربین دوگانه قاب پشتی با همکاری لایکا


تصویر زنده شیائومی Mix Flip برای اولین بار به بیرون درز کرد. طراحی این تلفن هوشمند تاشو در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. به تازگی این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده بود.

تصویر زنده شیائومی Mix Flip لو رفت: دوربین دوگانه قاب پشتی با همکاری لایکا

تصویر منتشر شده از Xiaomi Mix Flip، طراحی قاب پشتی این گوشی تاشو را نشان می دهد. می توان صفحه نمایش بیرونی را در این تصویر مشاهده کرد. دوربین دوگانه این تلفن هوشمند تاشو به همراه دو فلاش LED در قسمت بالایی نمایشگر بیرونی قرار دارد. با کمی دقت بیشتر، متوجه حضور لوگو لایکا در پایین فلاش LED خواهیم شد که نشان دهنده همکاری بین شیائومی و این شرکت برای دوربین Mix Flip است.

تصویر زنده Xiaomi Mix Flip

نیمه دیگر قاب پشتی شیائومی میکس فلیپ، طلایی رنگ بوده و لوگوی « Xiaomi» را نیز می توان در مرکز نیمه پایین مشاهده کرد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از تاشو، از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار بوده؛ و انتظار می رود که برای دوربین تله فوتو نیز از سنسور 60 مگاپیکسلی Omnivision OV60A استفاده شود. ادعا شده که دوربین تله فوتو این دستگاه توانایی زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می کند، Xiaomi Mix Flip از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. انتظار می رود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی تاشو را تأمین کند. همچنین گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این تلفن هوشمند از قابلیت اتصال ماهواره ای پشتیبانی خواهد کرد. ادعا شده که این دستگاه در بازار های مختلفی از جمله کشور ترکیه، عرضه خواهد شد. البته انتظار نمی رود که شیائومی میکس فلیپ راهی بازار هند شود.

احتمالا Xiaomi Mix Flip به همراه Xiaomi Mix Fold 4 معرفی خواهد شد. همان طور که از نام این تلفن هوشمند مشخص است، میکس فولد 4، چهارمین نسل از گوشی های تاشو این شرکت خواهد بود. انتظار داریم که این دستگاه نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برخوردار باشد.

مشخصات شیائومی MIX Fold 4 فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین 50 مگاپیکسلی

حتی مشخصات دوربین Fold 4 تقریباً با Xiaomi MIX Flip مشابه خواهد بود. با این تفاوت که شیائومی میکس فولد 4 یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی اضافه تر خواهد داشت. همچنین گفته می شود که این دو تلفن هوشمند تاشو به طور باورنکردنی ضخامت کمی دارند. احتمالاً این دو دستگاه پس از عرضه تبدیل به باریک ترین گوشی های تاشو بازار می شوند.

با توجه به تصویر زنده شیائومی Mix Flip، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا