عمومی

به بهانه دستگیری الکس ، رئیس باند قاچاق دختران ایرانی – مه 2009


https://filmgardi.com/p/bd3c

فیلم مستند ایرانی “پول و پورن” پس از ترسیم مروری بر باندهای مخفی ، فساد و فحشاء آنها ، یعنی خدمات همراهی و بیان فعالیتهای آنها ، داستان یک وضعیت امنیتی مرموز و مهم را برای تأثیر آن در ایران و قاچاق دختران ایرانی روایت می کند. می گوید.

در سال 2003 ، یک فیلم مستند جنجالی و بحث برانگیز به نام فقر و فحشا پخش شد ، که زندگی دختران و زنانی را که به فروش می رسند زندگی و معیشت خود را بررسی می کند. این مستند زندگی دختران و زنانی فقیر را نشان می دهد که با تأمین نیازهای اساسی خود ، زندگی خود را تأمین می کنند.

اکنون پس از دستگیری رئیس باند قاچاق دختران ایرانی با نام مستعار الکس ، مستند پول و پورن را توصیه می کنم که مانند مستند “فقر و فحشا” ساخته دی نامکی ، به دختران قاچاق الکس اشاره دارد.

شهروز ساخنوری ، ملقب به الکس
شهروز ساخنوری ، ملقب به الکس

رهبر این باند مردی به نام “الکس” بود که شش سال به دلیل سوء استفاده جنسی فرار کرده و دختران ایرانی را در خارج از کشور می فروخت. الکس با همکاری و تبعید از اینترپل در مالزی دستگیر شد. علاوه بر دستگیری اولین عضو باند قاچاق دختران ایرانی ، همه اعضای این باندها در داخل و خارج از کشور دستگیر شدند و توسط پلیس امنیت عمومی ناگا طی یک عملیات اطلاعاتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

در سال 1992 ، گزارش هایی مبنی بر عزیمت دختران ایرانی به دبی در وب سایت گرداب ، سرویس اطلاعاتی سپاه پاسداران ایران منتشر شد که حاکی از فعالیت غیر اخلاقی در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بود.

اینستاگرام فضایی را برای گسترش بی اساس بودن فراهم کرد که یکی از آنها فعالیت های رایگان و بدون قید و شرط مدل ها به عنوان یک نمایش مد در این فضا بود.

براساس داده های آماری در تحلیل رسانه های اجتماعی ، در حال حاضر حدود 20٪ فعالیت های اینستاگرام با فرم ها در ارتباط هستند و برخی از افراد در فضای مجازی با ارسال عکس های برهنه و نیمه برهنه به عنوان مدل کار می کنند.

بررسی ها و گزارش های عمومی در ابتدا نشان داد که فعالیت این مدل ها ساماندهی شده و مقصد بسیاری از سفرهای خارج از کشور دبی بوده است.

در این پروژه مشخص شد که افراد در پوشش مدل سازی سازمان یافته و فعالیت های سایبری از جمله طراحی مد ، آرایشگری و عکاسی مد به صورت سازمان یافته کار می کنند.

العسل ، یکی از شخصیت های برجسته اینستاگرام ، پس از فساد دستگیر شد. او در زمینه مدلینگ فعال بود و عکس هایی از کار خود را در اینستاگرام منتشر کرد. آنچه باعث شد فعالیت های عسل غیر طبیعی باشد ، سفرهای بیشمار وی به دبی است و ویزای کار وی مشکوک تر بود. وی همچنین بسیاری از دختران دبیرستانی را ترغیب به ترک این کشور و سفر به دبی کرد.

جستجوی عسل پیوندهای وی با دو نفر را نشان می دهد ، یکی از آنها شهروز ساخنوری معروف به الکس و دیگری با نام مانی.

در پذیرش ، مانلی می گوید که دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر است و الکس از طریق دختری به نام ساداف وارد زندگی او می شود. مسلط به زبان انگلیسی ، مانلی انتخاب خوبی برای الکس بود که بعدها نام خود را به مانی تغییر داد تا بتواند به راحتی از مانلی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

الکس خروج سازمان یافته دختران را ترتیب داد. وی پس از اخراج از ایالات متحده به دلیل فعالیت های غیرقانونی و ادامه فعالیت های غیرقانونی در دبی مدتی در ایالات متحده زندگی کرده است.

اگرچه الکس به دلیل فعالیت های غیرقانونی خود به شش ماه زندان در دبی محکوم شد ، اما هرگز دست از این کار نکشید. به گفته مانلی ، الکس به دلیل گرفتن گروگان و تجاوز به یک عضو خانواده در مقابل پدر خانواده در دبی دستگیر و زندانی شد.

پس از فعالیتهای غیرقانونی الکس ، وی نیز از دبی به ایران تبعید شد.؛ الکس گذشته دردناکی داشت و از زمان کودکی شاهد روابط غیرقانونی مادرش با بسیاری از مردان بود و به همین دلیل زمینه روانی و اجتماعی ضعیفی داشت. روسپیگری مادر الکس این پرونده را برای او آسانتر کرده و بردگی جنسی را برای دختران آسان می کند.

پس از ورود به ایران ، الکس از طریق مردی به نام ساداف با مانلی ملاقات می کند. اما ساداف در اعترافات خود اظهار داشت که از روابط غیرقانونی این دو مرد بی خبر است.

روابط نزدیک مانلی و الکس به حدی گسترش یافت که آنها مهمانی های زیادی را در کنار هم برگزار کردند و حتی به مواد مخدر روی آوردند. الکس با جذب مانی ، او را ترغیب به شکستن استانداردها می کند تا بتواند نوعی سیستم کسب درآمد در دبی ایجاد کند.

از آنجا که الکس به دلیل محکومیتش در دبی نتوانست به آنجا برود ، با مانی و در کیش به همراه مادرش ملقب به Cheyenne Screw رفت و به کیش رفت و اولین گامها را برای راه اندازی “خدمات اسکورت” برداشته بود.

مادر الکس به همراه پسرش یک شهروند آمریکایی است که یک باند قاچاق دختر یا اسکورت سرویس برای دختران را اداره می کند.

حداقل برخی از ویژگی های دیگر ، مانند یک اتومبیل فورد ، خانه ای در محله دروس ، یک ماشین بنز و یک میلیارد دلار حساب بانکی در اختیار مانی قرار دارد. مانلی دیگر حاضر نیست به زندگی میانه سابق خود برگردد و با آنها کار کند.

کار الکس روی مانی متمرکز شده است و به همین منظور ، مانلی ، مدلی که تکنیک های عکاسی را نیز می شناسد ، تعدادی عکس برهنه می گیرد و با بارگذاری آنها در سایت ، مشتری را جذب می کند.

مادر ملی و الکس برای تکمیل ماموریت های خود از جزیره کیش به دبی سفر می کنند. افراد زیادی از سراسر دنیا به دبی می آیند و معمولاً برای تأمین نیازهای خود نیاز به دخترانی مانند مانی یا همان محصولات دارند ، بنابراین تجارت الکس در دبی کاملاً تضمین شده و مادر الکس شروع به کار به عنوان مدیر امور مالی می کند.

از همان ابتدا ، شاینا برقی و مانلی فعالیت خود را در هتل GRAND MIDWEST TOWER شروع کردند و مانلی به اولین اسکورت ایرانی الکس افتخار می کند.

خدمات اسکورت دومین نمایندگی فروش مواد مخدر در جهان پس از فروش است. در بعضی از کشورها این امر قانونی است و در برخی دیگر غیرقانونی است.

خدمات اسکورت یک سازمان فحشا در پشت صحنه برای خدمات اسکورت ، و افراد ثروتمند و با نفوذی است که این سیستم را اداره می کنند. امروزه بیش از 40 میلیون کارگر جنسی به عنوان اسکورت کار می کنند. در ایران گفته می شود که تاکنون مقامات رسمی 800 نفر را به عنوان روسپیگری سازمان یافته شناسایی کرده اند.

در کشوری مانند ایالات متحده ، از هر 1000 نفر 20 نفر در خدمات اسکورت خرده فروشی مشغول به کار هستند ، جایی که 2 درصد آمریکایی ها درآمد کسب می کنند.

درآمد کلی روسپیگری جهان سالانه بیش از 200 میلیارد دلار است ، زیرا همه بردگان جنسی به محصول تبدیل می شوند.

به نظر می رسد که الکس این کار را از دوستانش در دبی آموخته است ، زیرا قبل از تأسیس “خدمات اسکورت” ایرانیان در دبی ، انگلیسی ها ، آلمانی ها ، روس ها و غیره نیز این شبکه را در دبی ایجاد می کردند.

او مانلی را به همراه دو دختر روس در یک سوئیت در دبی همراهی می کند و مادر الکس از کتاب ها مراقبت می کند. طبق گفته متهمان ، درآمد آنها در تنها 37 روز اول با تهیه اسکورت مانی بیش از 11 میلیون تومان بوده است.

آنها پس از اولین تجربه خود ، به ایران بازگشتند و در هتلی در خیابان جردن با الکس ملاقات کردند و در مورد سفر خود به دبی و مشاغل آنها گزارش هایی به وی دادند.

با استخدام دو نفر دیگر ، یاسمین و سانا ، در گروه الکس ، این بار سه محصول به نام مانلی با دو نفر دیگر به دبی رفتند تا کار خود را شروع کنند. در ژوئیه 1991 ، این سه نفر وارد دبی شدند و مانلی به عنوان اولین محصولی که معرفی شد استخدام شد.

عکس های برهنه این سه نفر در فضای مجازی باعث افزایش الکس و تجارت مادرش شد و تنها در سه روز 25 میلیون دلار درآمد کسب کرد. تا سپتامبر 1991 ، این سیستم با سه دختر کار می کرد ، اما مانی با دختر دیگری به نام سونیا راهی دبی شد.

الکس با اطمینان از کار خود ، اکنون ایران را به مقصد مالزی ترک می کند. الکس می خواهد پول کثیف خود را بطور منظم بدست آورد ، بنابراین مانی پس از چهارمین سفر خود به دبی به مالزی سفر می کند و با همکاری الکس خانه هایی را خریداری می کند.

با گسترش محصولات (دختران ایرانی که در دبی مشغول به کار هستند) و سیستم همراهی در حال رشد است ، باید سایت های بیشتری ایجاد شود ، بنابراین یک مهندس هندی به نام راشد با ایجاد سه سایت دیگر خدمات مشتری را افزایش می دهد.

با گسترش سایت ها ، عکس های برهنه دیگر دختران در این سایت ها گرفته و بارگذاری شد ، یکی از این محصولات محبوب که بسیاری از عکس های آنها در این سایت ها است ، Rona نام دارد؛ رونا متولد سال 1962 است و او متقاعد شده بود که اگر عکس برهنه کند ، مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند و به رونا این تضمین را می دهد که آدرس این سایت فقط در دسترس مشتریان باشد و هیچ کس در ایران نتواند سایت را باز کند.

مانلی به جذب دختران ایرانی از مالزی به سیستم فحشا ادامه می دهد تا بتوانند درآمد بیشتری کسب کنند زیرا تعداد مشتری های آنها بسیار زیاد شده است. مانلی از طریق رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام دخترانی را پیدا می کند که برای آنها کار می کنند و سپس آنها را به ترتیب می کشند.

عکس ها و فیلم هایی که دختران در مورد خود در اینستاگرام ارسال کرده اند نشانگر شخصیت های آنها است و مانی به راحتی آنها را با عکس و فیلم شناسایی و ترفند می کند.

افرادی که عکس های برهنه خود را بیشتر در اینستاگرام بارگذاری می کردند ، چمدان های بیشتری برای مانی بودند زیرا مانلی فهمید که این دختران می توانند با آنها همکاری کنند یا نه.

مانلی و الکس با نشان دادن زندگی خود برای محصولاتشان ، آنها را به فکر می اندازند که اگر با سیستم زندگی لوکس کار کنند ، به یک افراد مشهور تبدیل می شوند.

همه دختران اولین درآمد خود را صرف ماشین و لباس می کنند تا برای زندگی مرفه تر با سایر دختران این سیستم رقابت کنند.

با افزایش تعداد نمایندگان اسکورت ایرانی در دبی ، این سیستم به افرادی که در ایران زندگی می کنند نیاز داشت تا بتوانند دختران بیشتری را به سیستم بیاورند و این افرادی که این دختران را از داخل ایران به سیستم آورده اند ، تزریق نامیده می شدند.

افراد مناسب که دختران را به دبی می فرستند در شهرهایی مانند کیش ، تهران و شمال زندگی می کنند. مسی یکی از تزریقات در شمال ایران بود و در سال 1961 با شروع از بابل و شهر کاسپین بدنیا آمد.

شهر کاسپین و شهرهای مشابه در شمال ایران به یک حیاط خلوت برای اقشار مرفه جامعه ، برپایی مهمانی های مختلط و انواع فعالیت های غیرقانونی تبدیل شده است. ورود به این شهرکها فقط برای ساکنین و میهمانان شناخته شده آنها رایگان است و هیچ کس ، حتی دستگاه قضایی نیز نمی تواند وارد آنها شود ، زیرا اداره این شهرک ها بر عهده شورا است ، که از بین خود ساکنان انتخاب شده است.

شهر کاسپین و شهرهای مشابه مانند شهرهای لواسان به محلی از مناسبات نامناسب تبدیل شده است و می توان گفت قوانین حاکم بر این شهرها با قوانین کشور کاملاً متفاوت است و بیشتر مطابق با قوانین شهرهایی مانند آنتالیا است!

مسی دختری است که زندگی خود را در این مهمانی ها با رقص و رقص سپری می کند ، اما با حضور افراد با نفوذ و مهم در این مهمانی ها ، مسی درهای دیگر دختران را به سمت شهر کاسپین باز می کند و این دختران در این مهمانی ها شروع به فروش می کنند.

مسی با شناسایی دختران و دادن دختران به خانه خود ، آنها را با سیستم الکس آشنا می کند و برای آن پول زیادی می گیرد. در خانه مسی دختران زیادی بودند اما فقط تعداد معدودی گزینه هایی برای ورود به سیستم و ورود به سیستم داشتند.

از آنجا که ماندگاری سیستم به حضور دختران بستگی داشت ، الکس انژکتورها را مهمترین بخش سیستم دانست و همیشه نیازهای مالی او را تأمین می کرد تا دختران بیشتری بتوانند به سیستم تزریق کنند.

وی برای هر دختر درج شده بین 2 تا 5 میلیون تومان تزریق دریافت کرد. در مرحله اول ، دختران عکس های برهنه گرفتند و برای الکس فرستادند که با تأیید الکس اسناد خود را برای آنها ارسال کردند تا الکس بتواند ویزاها و بلیط های خود را از طریق سایر نیروها بدست آورد.

پس از ترک کشور و رفتن به دبی ، دختران به یک مدیر تحویل داده می شوند تا در هتل بماند. عکاس سیستم به اتاق دختران می آید و پس از گرفتن عکس از بدن برهنه خود ، نام جدیدی را برای هر یک از آنها انتخاب می کند. این عکسها به طور همزمان به چندین هزار سایت در سایت ارسال می شوند.

الکس قوانین مشخصی را به عنوان رئیس سیستم تعیین کرد. دختران فقط در روز جمعه تعطیل هستند و می توانند از هتل خارج شوند ، که باید مدیر آنها را همراهی کند. تاخیر در محصول پذیرفته نمی شود و هنگام ارائه خدمات به مشتری ، تلفن همراه نباید در کنار آنها باشد. آنها همچنین نمی توانند گذرنامه یا پول خود را با خود حمل کنند.

دختران مجبور بودند برای ساعات کاری خود مبلغ مساوی به سیستم بپردازند ، حتی اگر شرایط لازم برای خدمات اسکورت نبود. در این حالت ، خستگی محصولات برای الکس معنی ندارد.

مشتریان به طور غیر متعارف با محصولاتی رفتار می کردند که البته محصولات مجاز به مشاجره نبودن بودند. مشتریان گاهی به محصولات ضربه می زنند یا به اشکال مختلف آزار جنسی متوسل می شوند ، اما یکی از محصولات ، سیندی ، قربانی این ماجراجویی شده است.

بسیاری از دختران از رفتار بی رحمانه مشتریان خود شکایت می کردند ، اما مدیران این اقدامات را حق مشتری می دانستند و اعتراض آنها غیرقابل قبول بود؛ نکته جالب این بود که این دختران فقط 100 یا 200 هزار تومان می فروختند و بیشتر پولی که مشتریان پرداخت می کردند به جیب الکس می رفت. به حدی که درآمد الکس در هر دختر بین 100 تا 400 میلیون تومان در ماه بود. بیشتر این درآمد برای زندگی الکس و مادرش هزینه شده است.

پس از مدتی تولید کننده ، اکثر دختران به عنوان مدیر سیستم الکس ارتقا یافتند ، یا در ایران به عنوان سرنگ کار می کردند و دختران دیگر را به سیستم معرفی می کردند.

با شناسایی تعدادی از سایت های الکس و نظارت بر فعالیت های این سیستم ، حرکات این سیستم مشخص شد و از طرف دیگر با مشاهده الکس ، بسیاری از شواهد این سیستم به دست ماموران اطلاعاتی کشور افتاد.

بیشتر دختران همراه پس از چند بار مشکلات روانشناختی را تجربه می کنند ، بنابراین مدیران انگیزه هایی را برای آنها در نظر می گیرند مانند سرگرمی ، استفاده از امکانات عالی ، خرید و غیره.

مدیران به آنها داروهایی دادند تا محصولات را آرام کنند ، تا آنجا که محصولات یا دختران بدون استفاده از داروهای آرام بخش نمی توانند سرو شوند ، پس اگر محصولات هنوز آزار دهنده بودند ، تهدید می کردند که به پلیس یا حتی مرگ گزارش می دهند. اگرچه این صنعت در دبی قانونی است ، اما این خدمات ارتباط نزدیکی با پلیس دبی دارد و با پرداخت رشوه به پلیس دبی ، این امر به راحتی می تواند برای دختران مشکل ایجاد کند.

الکس با نشان دادن زندگی محصولات اولیه دختران دیگر ، دختران دیگر را به ماندن در سیستم تشویق می کند. به گفته مانلی ، مادر الکس دائماً در گوش خود می خواند که کار الکس درآمدزایی از دختران شیعه است.

الکس که به شیشه و الکل معتاد بود ، دختران را ترغیب کرد که از مواد مخدر و الکل برای لعاب دادن به آنها استفاده کنند. وی دیگران را ترغیب به ماندن در سیستم کرد و با نشان دادن سطح بالایی از زندگی مانلی و تعدادی از دختران دیگر.

مانور مجلل و زندگی مجلل ، یکی از آموزه های الکس بود و باعث شد دختران پولی را که خیلی سریع به دست آورده اند از دست دهند. این سیستم همچنین برای دوره های آموزشی دختران نیاز به ارائه انواع آموزش جنسی در جهت جلب رضایت مشتری دارد.

علاوه بر پیدا کردن دختران اینستاگرام ، سرنگ عکس های برهنه و نیمه برهنه را منتشر کرد که منجر به گنگ شدن در شبکه و همچنین یک پروژه عادی سازی شده بود تا بتوانند با گذشت زمان محصولات بیشتری و بهتری را برای سیستم آماده کنند.

پیشنهادهای مالی و روابط رایگان بسیاری از دختران و پسران را ترغیب به پیوستن به سیستم می کنند. انژکتور تلاش می کند صنعت مدل سازی را محبوب کند و با تشویق خالی از آنها ، ستاره های برجسته ای را در دنیای مجازی ایجاد می کند.

هرکدام از این فوق ستاره ها با هویت جعلی در فضای مجازی فعالیت می کنند و برای بدست آوردن دنبال کننده های بیشتر ، در این فضا برند می شوند؛ متأسفانه ، این افراد برای سایر دختران عادی جامعه به الگویی تبدیل شده اند و به این فضا نیز کشیده می شوند.

انتشار پی در پی عکس های برهنه و نیمه برهنه برای کاربران در یک فضای رقابتی ، از سوی دیگر ، ارسال این تصاویر پس از مدتی عادی می شود؛ انژکتورها سعی در ترغیب دختران به پذیرش این فضا دارند تا بتوانند به راحتی آنها را در دبی همراهی کنند.

کسب درآمد هدف اصلی مدیران و انژکتورهای نهایی و محصولات است و آنها را در یک محیط ناراضی به طور فزاینده به سیستم وابسته کرده و به فساد و فحشا فرو می برد.

دخترانی که به این سیستم جذب شده اند به طور خصوصی از غفلت خانواده هایشان برای محیط خانوادگی خود بهره مند می شوند و تحت پوشش آرایشگری ، دبیران شرکت ، آموزش و غیره به دبی سفر می کردند.

کارشناسان در ادامه به بررسی نقش دو نفر دیگر در سیستم ، هادی و الی پرداختند. هادی 36 ساله است و الی که برای اولین بار به عنوان تهیه کننده وارد سیستم شد ، همچنان به عنوان مدیر در این سیستم فعالیت می کند.

آشنایی های الی و مانلی به زمانی برمی گردد که مانلی و الکس در مالزی زندگی می کردند. وقتی الی برای کار در مالزی رفت ، هادی به عنوان همسر موقتی الی به مالزی نقل مکان کرد و با سیستم الکس و مانی آشنا شد.

در جلسه اول ، پس از اینکه الکس مست می شود و جزئیات سیستم خود را توضیح می دهد ، هادی پیشنهاد همکاری با الکس و موافقت می کند.

در ابتدا هادی مسئول اخذ ویزای دختران بود و دختران که با تزریق مشخص شده بودند و اسناد آنها به الکس ارسال شده بود ، توسط هادی ویزا داده شد تا بتوانند از کشور خارج شوند.

الکس هادی برای پیگیری و تهیه ویزا برای هر ویزا 1000 درهم یا 850،000 تومان پرداخت کرد. به گفته هادی ، از هر هزار درهم ، 400 درهم برای امور اداری هزینه می شود و 600 درهم در انتها باقی مانده است.

با ادامه فعالیت های هادی ، او به سرعت پیش می رود و در دبی مستقر می شود ، جایی که پولی را که دختران به حساب الکس می آورند ، واریز می کند ، و دوباره وارد فعالیت های مالی و حسابداری الکس می شود.

هادی بهزار شتاب زد که از محل دوبی بیرون بیاید و برای او سودمند خواهد بود که داستان خودرو شود ، و در آن خوابید.

P sazan ک h Dchteran BL System Khsth bemuse و غلظت O به منظور دستیابی به آن و پی پی دا یک و یک بنز از طریق ساختمان طاهد یحی ی هادی و عدالت ارسال وارونه O V ی lmha ی Dchteran Prey Janoadhaa ی han، Bajajabbar der Other Mnt man System.

پاها کجا هستند؟ به همین دلیل است که الکس نذکر مختار تاجیجی به گرد و غبار رست الکس مایشود منجر شده است. تاجیجی عنوان چستبیانی دارد ، آن کرید خواهد بود ، آن را نجام دادا ، و عینک ، امور شخصی الکس و مادراش ، نیجام ، میادادادا ، است.

برای او به عنوان یک یاور موقت ، به بودا و خداش می رود و به سمت او می رود ، شما می توانید از آن استفاده کنید ، و آن را بسیار آسان خواهید یافت.

حس انتقام جویی از او وجود دارد ، با احساس انتقام ، به عنوان یک پیام رسان ، یک پیام رسان و یک همراه بلند ، و اینکه شبکه او در کجا قرار دارد و چقدر مؤثر است.

در انتهای تالار صومعه ، و مانعلی دار مالازی ، کاملاً ، و الکسیس ، و Tahran Bazardardan در آنجا قرار دارند. نوارهایی که پیوندهای مانالی را به کار می برد ، کجا هستند و الکس فروشگاهی در آنها است و نوع قبلی برای خوب نبودند کافی نیست.

بعد از بازدید از ایران ، آن را نفهمیدید ، و چطور آن را مطالعه کردید ، اما برای شما هم همینطور بود ، یافتن یک حساب منالی و نامی برای آن امکان پذیر نبود.

کارشناسان در وزارت امور خارجه و به مقصد میشیگان که تا پایان آن یک پیوند مقدس است و توسط شبکه ای از اتصالات به داد. این مهم است که قبل از کنترل شبکه الکس ، شبکه نبود کردان ، یا تبدیل دبی در مسیر هر جاده با اتصالات شبکه ، اهداف مهم داشته باشید.

مانلی دار آلن ساکنان دختران و میناهاوراهایی دبی را تهدید کرد و مایکاند را به عنوان کارآیی آن تهدید کرد ، او با او ، دبی ، زرشک مادحاد و هامین ، تعداد فزاینده ای از مردم ، هر چه سریعتر رشد کرد ، و دبی از سایه ها و شبکه آن خارج شد.

الکسیس هادی مخخاد توسط Teheran Bazakhteh و Kar Manali Ra آن را می شکند ، بنابراین او به معنای راه بردارد است. به همین دلیل ایران به ایران سفر نکرده است ، اما تهدیدی هم ندارد ، اما تهدید نمی کند که چه اشتباهی در آن است ، نشانه های برنارد ، برعکس آن است ، و مشخص نیست. الکس الکس بخواب

با آن ، از کجا عکاسی خواهم شد ، الکس الکس دوپار ، آدی خود راد ، دبی ، میشارد. دارالشریعتی به عنوان دوبارا ، هامنا سرنقاها ، میکرفند به عنوان کاشور ، در خارج از شوند و علاقه آن به فرآیندهای مختلف ناوشکن مشوند است.

مسی هم درکی آز خان خان با او سرشماری حماه ، منطقه دختران ، مارسود؛ تزریق کننده دیگری به نام سنا که با عنوان سورنا فعالیت می‌کرده و همچنین مهسا معروف به لنا و پونه معروف به هلن هم دستگیر می‌شوند.

در میان افراد دستگیرشده چندین مدل سرشناس ایرانی هم دیده می‌شود؛ افرادی که برای تبلیغ برندهای مختلف پوشاک در فضاهای مجازی بارها و بارها عکس‌های برهنه و نیمه برهنه خود را منتشر کرده‌اند.

آنچه در طول چند سال فعالیت سیستم الکس مشکوک است، عدم هرگونه شکایت یا گزارش علیه این سیستم و یا فعالیت‌های داخلی آن‌هاست؛ درصورتی‌که در این زمان و با این حجم فعالیت به‌صورت طبیعی باید گزارش‌های زیادی علیه آن‌ها به ثبت می‌رسید اما هیچ‌گاه این‌گونه نشده است.

اعترافات تزریق کننده‌ها در ایران نشان می‌دهد که آن‌ها علاوه بر شناسایی و معرفی دختران، با بسیاری از افراد بانفوذ هم ارتباط گرفته در قبال خدمات‌دهی به آن‌ها، امنیت خود و گروهشان را تأمین می‌کرده‌اند.

به‌عنوان‌مثال تزریق کننده‌ای که مسی نام دارد با تیم خود خدمات گسترده‌ای به یکی از مسئولان می‌داده‌اند؛ آن‌ها این مسئول را “دکی” صدا می‌کردند؛ “دکی” در یکی از شهرهای شمال کشور مسئولیت داشته و ارتباط نزدیکی با مسی داشته که هنگام بروز هر مشکل برای دختران، “دکی” با رابطه‌هایی که دارد این مشکلات را برای آن‌ها حل می‌کرده است.

به‌عنوان‌مثال هنگامی‌که دو تن از دختران با نام‌های مارال و ساحل به همراه مقادیری از مواد مخدر در شمال کشور دستگیر می‌شوند، مسی با “دکی” تماس گرفته و درنهایت با فشار وی گزارش پلیس تغییر کرده و این دختران آزاد می‌شوند.

بر اساس اعترافات مسی، چند سال پیش یک‌بار “دکی” با وی تماس گرفته و به او هشدار می‌دهد که موقعیت او در خطر است که با اصرار مسی مبنی بر کمک به وی و حل این مشکل “دکی” به او قول می‌دهد به حرمت! نان و نمکی که در خانه مسی خورده است مشکل وی را حل می‌کند و بعد از یک هفته با مسی تماس گرفته و به او اعلام می‌کند که خطر لو رفتن مسی و فعالیت‌هایش برطرف شده است.

حسین یکی از جایگاه داران بنزین در شمال کشور و همچنین مدیر نگهبان‌های شهرک‌های شمال کشور دو فرد بانفوذ دیگری هستند که درازای خدمات مسی و دخترانش به آن‌ها، امنیت این گروه را تأمین می‌کردند؛ هرچند در ادامه پرونده و با محکومیت مدیران این شبکه این اشخاص هم از سمت‌هایی که داشته‌اند برکنار شدند.

شبکه گسترده‌ای از دختران به همراه هادی درنهایت دستگیر شدند؛ مانلی در اعترافات خود از آرزوی الکس برای داشتن کاخی پر از روسپی ایرانی گفته است.

همه سر شبکه‌ها به 10 سال حبس و پرداخت دو برابر مبلغی که از طریق این کسب‌وکار به دست آورده‌اند محکوم شده‌اند که همه آن‌ها امروز از کارهای خود پشیمان هستند.

اگرچه امروز شبکه الکس تا حد زیادی ازهم‌پاشیده است اما وی مجبور است از دختران ایرانی مقیم دبی برای پیشبرد اهداف شبکه‌اش استفاده کند؛ شبکه‌ای که یک روز با بیش از 800 محصول و چندین سایت فعالیت می‌کرد امروز با تعداد اندکی دختر به کار خود ادامه داده و درآمدهای الکس به‌شدت کاهش یافته است.

آنچه از اعترافات محصولات برمی‌آید این است که دختران در این سیستم تنها به خاطر کسب درآمد بیشتر و داشتن یک زندگی لاکچری که الگوی آن را در شبکه‌های مجازی بسیاری از بازیگران و ورزشکاران می‌بینند تن به این کار داده‌اند.

انتشار زرق‌وبرق زندگی‌های لوکس تعداد کمی از مرفهین بی‌درد جامعه از اقشار پولدار، در فضای مجازی و به‌عبارت‌دیگر مانور تجملات در این فضا دختران زیادی را به طمع داشتن چنین زندگی و درآمدی راهی دستگاه‌های اسکورت چه در داخل و چه خارج از کشور می‌کند.

اسکورت سرویس اگرچه در ظاهر در برخی از کشورها غیرقانونی بوده اما در بسیاری از کشورهای دنیا اقدامی علیه آن‌ها صورت نمی‌گیرد چراکه این تجارت پرسود بسیاری از مسئولان کشورها را نیز درگیر کرده است. هرچند این صنعت در امارات کاملاً قانونی انجام می‌شود.

مشخص نیست در آینده چنین شبکه‌هایی دوباره از جایی دیگر سر بیرون نیاورند اما آنچه مشخص است دسترسی افرادی مانند الکس به صفحات متعلق به دختران ایرانی است که از تصاویر برهنه و نیمه برهنه آن‌ها تشکیل شده است.

فعالیت شبکه‌هایی مانند اینستاگرام در کنار رواج سبک زندگی غربی از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی همچنان دختران را تشویق می‌کند تا برای رسیدن به یک زندگی لاکچری و سرشار از تجمل ناخواسته خود را طعمه‌ای برای افرادی مانند الکس و تیم او قرار بدهند.

ورود افراد فاسد به جایگاه‌های مدیریتی و ارتباط آن‌ها با شهرک‌هایی مانند خزر شهر، شهرک های  لواسان، شهرک غرب و … حاشیه امنی برای افراد فعال در این شبکه‌ها به وجود می‌آورد تا این فعالیت‌ها همچنان زیرپوست شهر ادامه داشته باشند.

عدم اجازه ورود دستگاه‌های نظارتی به این شهرک‌ها و کنترل نشدن آن‌ها از طریق نهادهای مسئول باعث به وجود آمدن حیاط‌خلوت دیگری در کشور شده است که دختران فریب‌خورده به سمت خارج از مرزها هدایت شوند. فساد در این شهرک‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به خاطر دخالت برخی از مسئولان هیچ‌کس اجازه نزدیک شدن به این خطوط قرمز را ندارد؛ خطوط قرمزی به نام دیوارهای شهرک‌های فساد که به‌اندازه قدرت این مسئولان بلند است!

در شرایطی که همه طعمه‌های الکس مجرد و یا مطلقه بودند، آمارهای مشخصی از خروج دختران مجرد از سوی اداره گذرنامه منتشر نمی‌شود و این موضوع ناشی از ضعف نهادهای نظارتی در کشور است.

از طرف دیگر تلاش برخی از نمایندگان مسیر را برای ادامه این فساد سازمان‌یافته هموارتر می‌کند؛ با تلاش نمایندگان برای خروج دختران از کشور بدون اجازه والدین شاید دیگر گروه‌های اسکورت مانند سیستم الکس با دردسر کمتری بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه بدهند.

تصویر دستگیری الکس و انتقال او به ایران
تصویر دستگیری الکس و انتقال او به ایران

سرانجام بعد از ۳ سال کار اطلاعاتی پیچیده، «الکس»، سرکرده باند قاچاق و فروش دختران ایرانی در مالزی دستگیر و به ایران منتقل شد.

سرکرده این باند مخوف با استفاده از دختران ایرانی و بهره کشی جنسی از آن‌ها، ثروت میلیاردی برای خود رقم زده بود. درآمد وی از فروش هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بود.

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد.

شهروز سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد.

او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد.

مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی می‌گوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند. آن‌ها جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آن‌ها تجاوز و سپس پدر را اتو کردند. الکس به خاطر این کار ۶ ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.»

الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را پایه گذاری کند.

الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد.

سرانجام در سال ۹۱ مانلی و مادر شهروز به نام شاینا برقی که تابعیت آمریکا را نیز دارد، وارد دوبی شدند تا به اولین مشتری خود خدمت ارائه کنند.

فیلمی لو رفته از الکس :

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/2/29/11920164_977.mp4

بعد از بازگشت مانلی به ایران، الکس که در این مدت ۲ دختر دیگر را نیز به دام انداخته بود، آن‌ها را این بار با مدیریت مانلی به دوبی فرستاد.

الکس در این مدت با به کارگیری یک مهندس هندی اقدام به طراحی وب سایت اسکورت دختران ایرانی کرد و تصاویر برهنه مانلی و ۲ دختر دیگر را روی سایت بارگذاری کرد.

صنعت اسکورت دومین صنعت غیرقانونی در دنیا محسوب می‌شود که الکس نمونه ایرانی آن را به همراه مادرش و مانلی راه اندازی کرد. در این صنعت که در حقیقت روسپی گری سازمان یافته است، حدود ۴۰ میلیون نفر در دنیا فعالیت می‌کنند.

الکس بعد از راه انداختن سرویس اسکورت ایرانی، ایران را به مقصد مالزی ترک کرد تا از این کشور به مدیریت باند خود بپردازد.

الکس در تمام این مدت طعمه‌های خود را از میان دخترانی انتخاب می‌کرد که تصاویر برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند.

به گفته همدستان الکس، درآمد وی از فروش دختران ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

اما الکس برای آن که بتواند در ایران امنیت نیرو‌های خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد.

یکی از این حامیان با نام مستعار «دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود.

با دستگیری همدستان الکس در ایران، وی نیز در مالزی بازداشت و به ایران مسترد شد.

مستند پول و پورن رو تو سایت فیلمگردی ببینید

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: به بهانه دستگیری الکس ، رئیس باند قاچاق دختران ایرانی – مه 2009

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا