عمومی

به ادعاهای امیر حسین رستمی در فرمول یک پاسخ دهید


شاهزاده حسین رستمی شب گذشته ادعایی را برای سیما مطرح کرد که درنهایت منجر به این شد که این برنامه نیمی از کار باشد و امروزه به طور گسترده در رسانه های اجتماعی پخش می شود.

تردیدها تازه نبود. لیست طولانی اتهامات مطرح شده توسط رسانه های سعودی و انگلیسی و شاید حتی در ذهن برخی شهروندان نیز مورد تردید است.

البته این شبهات بارها تکرار شد که برخی از آنها مدتی ضد انقلاب بودند. با این حال ، هنوز جایی برای طراحی مجدد و تفسیر وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم که ISIA از همان افراد مشهور دعوت کند تا در مواجهه با یک کارشناس سیاسی این شبهات را مطرح کند و مخاطبان محترم را قضاوت کند. چه می شود اگر شب گذشته یک برنامه کوتاه وجود داشته باشد که بر موضوعات امروز حاکم باشد ، بنابراین نیازی به قطع برنامه نیست.

مناسب است شب گذشته شبهات مطرح شده در این برنامه را مرور کنیم و چندین بار برای آن توضیح دهید.

آنها گفتند که وزارت بهداشت کنترل کرونا را از دست داده است. اساس این ادعا دقیقاً چیست؟ آنها چه می کنند و نمی کنند؟ دولت برای افتخار این بازیگر دقیقاً چه کاری انجام داده است؟ آیا 162 کشور دیگر آن را نادیده گرفته اند؟ اگر بیشتر کشورها مطابق گزارش های رسمی رسانه ها از رسانه های خودشان و سازمان بهداشت جهانی در حال مخفی شدن باشند ، مقامات بهداشتی این اعلامیه را دو ساعت پس از اطلاع رسانی اعلام کرده اند. آیا این آگاهی از تأثیر آن بر مشارکت ، قبل از انتخاب چنین خبرهایی ، اثبات صداقت نیست؟ رسانه ها و مقامات محلی باورنکردنی ، آیا تصویب و گزارش WHO حتی استاندارد نیست؟

آنها گفتند که چرا شهر و کشور منزوی نشده است. چه کسی می گوید قرنطینه کار می کند؟ چه کسی گفت که تنها راه راه است و آیا آن است؟ اگر قرنطینه موفقیت آمیز است ، چرا چین نمی تواند ویروس را از طریق قانون نظامی ، سنگرهایش در شهر و کرونا به تمام دنیا برساند؟ چرا ایتالیا قرنطینه کرده و بخشی از آن را رها کرده است؟ چرا جواب داد؟ چرا کشورهای دیگر نیامده اند؟ اگر مختصراً درمورد مواجهه کشورها با کرونا صحبت شود ، چنین ادعایی را مطرح نمی کنید.

آنها گفتند که چرا پروازهای ماهان لغو نشده است. کدام سفر؟ چرا سوابق ضد انقلاب را بدون بررسی تکرار می کنیم؟ ماهان خواستار انتقال دانش آموزان در شرایط پزشکی خاص فقط به درخواست وزیر بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری شد تا دانشجویان نخبه و شهروندان ایرانی که در چین اسیر شده بودند را برگردانند و مقرر شد که نه دانش آموزان و نه کارکنان حمل و نقل هوایی به ویروس کرونا آلوده نشوند. سفرهای دیگر پرواز نبود و ده ها ماده پزشکی از جمله کیت های تشخیصی ، لباس های محافظ ، تیمی از پزشکان چینی ، کنتور اکسیژن ، اکسیژن ساز و سایر موارد پزشکی و دارویی طبق استاندارد WHO از چین منتقل شدند. او دارد آیا او نباید؟ اگر این تجهیزات وارد ایران نشوند ، چه کسی مسئول پیامدهای آن است؟

سرانجام آنها گفتند فیلتر. عجیب است که فردی به دلیل اجبار ، اجبار و نظامی شدن در معرض قرنطینه قرار می گیرد و این امر را تکذیب می کند که افراد به خاطر امنیت روحی و جسمی خود نامزد می شوند. در برابر پیش زمینه ای مانند وضعیت فعلی ، رسانه های خارجی و ضدانقلاب به بیشتر آسیب های عروق کرونا در ایران اعتماد کردند. در مورد انحلال حرفهای زیادی برای گفتن است و قبلاً نیز به اندازه کافی گفته شده است.

اما بدترین بخش سخنرانی در جایی بود که وی گفت اگر مردم ایران مانند سایر نقاط جهان مغازه ها را دزدی نمی کنند ، این به دلیل فقر و کمبود پول است. این میزان جذابیت در خارج از ایران و در نتیجه خود نکوهش باورنکردنی است. بعید به نظر می رسد که فردی آنقدر در برابر خود و ملت خود فروتن باشد که جنبه های مثبت رفتار و سبک زندگی مردم خود را به روشی زشت به تصویر بکشد.

منبع: خبرگزاری فارس

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: به ادعاهای امیر حسین رستمی در فرمول یک پاسخ دهید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا