عمومی

بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها


بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها
بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها

(به روز شده در مارس 98)

لینک کوتاه کردن چیست؟ از بین همه سایتها سایتهایی وجود دارند که پیوندهای طولانی را کوتاه می کنند و به آنها کوتاه کننده گفته می شود. این سایت ها پس از کوتاه کردن لینک ، پیوند جدیدی را به دامنه اصلی سایت شما ارائه می دهند. به عنوان مثال ، اگر روی این لینک کلیک کنید https://goo.gl/ZmYLCn ، به سایتی بنام “چگونه یک درایو گمشده را بازیابی کنیم؟” شما هستید همانطور که مشاهده می کنید ، می توانید با استفاده از خدمات کوتاه سازی لینک ، لینک های سایت خود را کوتاه تر کنید. شما همچنین ممکن است از خود بپرسید که چرا باید از لینک های کوتاه استفاده کنیم؟ برای اکتشاف بیشتر به ما بپیوندید.

کوتاه کردن پیوندها دشوار نیست و به راحتی می توانید پیوندهای طولانی ایجاد کنید بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها کوتاه کردن برای این کار کافیست وارد یک سرویس پیش فرض شوید و پیوند وب سایت خود را در جعبه ای که به شما باز می گردد وارد کنید ، سپس دکمه میانبر را انتخاب کنید تا لینک جدید برای شما کوتاه شود. توجه داشته باشید که پیوندی که وارد می کنید می تواند یک URL وب سایت ، لینک اینستاگرام یا تلگرام باشد. بهتر از هر اتصال خدمات پیش فرض اولین کاری که می خواهید انجام دهید ثبت نام و ثبت نام است زیرا در این روش می توانید پیوندهای خود را بهتر کنترل کنید و آمار دقیقی بدست آورید.

بهترین سایت برای کوتاه کردن لینک ها
بهترین سایت برای کوتاه کردن لینک ها

1. با کوتاه کردن پیوندها درآمد کسب کنید

امروزه علاقه زیادی به کسب درآمد آنلاین وجود دارد و بسیاری از افراد از این طریق پول زیادی کسب می کنند. یکی از راه های کسب درآمد آنلاین کوتاه کردن لینک است. نحوه کسب درآمد از خدمات کوتاه کردن لینک بدین معنی است که پس از پیوستن ، باید پیوندهای کوتاه را در سایت های شبکه های اجتماعی ارسال کنید و به حدی که روی پیوندی که قرار داده اید کلیک کنید. وجوه به پانل کاربری شما واریز می شود. بعد از درآمد خود می توانید مبلغی را که توسط سرویس تعیین شده است برداشت کنید.

2. به عقب برگردید و تعداد کلیک را بررسی کنید

یکی دیگر از مزیت های سرویس های کوتاه کننده لینک این است که می توانید آمار دقیقی را برای تعداد کلیک های روی لینک خود بدست آورید. این معمولاً برای مسئولان وب بسیار مهم است. در وب سایت هایی که بعدا به شما معرفی خواهیم کرد ، می توانید به راحتی ببینید که چه تعداد پیوند بازدید کننده شما داشته است و این افراد بر روی پیوند رایانه یا تلفن هوشمند خود کلیک می کنند. علاوه بر این ، همچنین می توانید مناطق جغرافیایی را که از روی لینک شما کلیک می شود مشاهده کنید.

3. استفاده از پیوندها در شبکه های اجتماعی

با استفاده روز افزون از شبکه های اجتماعی ، بهتر است پیوندهایی در این شبکه ها درج شده و کاربران را به سایت ما دعوت کنید. در چنین مواردی ، بهتر است از لینک های کوتاه استفاده کنید زیرا URL وب سایت بسیار خوب و کاربردی نیست. علاوه بر این ، برخی از شبکه های اجتماعی محدودیت هایی را در تعداد کاراکترها برای کاربران خود قرار می دهند و پست هایی با لینک طولانی نمی توانند در این شبکه ها قرار بگیرند. بنابراین بهتر است به جای آن یک لینک کوتاه قرار دهید.

4- از لینک های کوتاه در تبلیغات استفاده کنید

برخی از افراد می خواهند از مجله ، روزنامه یا کارت ویزیت برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنند و افراد را به وب سایت خود دعوت کنند. قرار دادن لینک کامل وب سایت با URL در چنین مواردی کار درستی نیست. همچنین اگر می خواهید یک لینک وب سایت در کارت ویزیت خود وارد کنید ، محدودیت های فضا نیز خواهید داشت ، بنابراین بهتر است از میانبر URL استفاده کنید.

میانبر به سایت
میانبر به سایت

5- جایگزینی مناسب URL های فارسی

می دانید ، هنگام کپی و چسباندن پیوندهای فارسی ، پیوند طولانی دریافت می کنید. این لینک طولانی باعث می شود پست زیبایی خود را از دست ندهد ، بنابراین بهتر است از ابزار Shortening استفاده کنید.

6. توانایی سفارشی سازی

پیوندهای ایجاد شده با برخی از میانبرهای URL قابل ویرایش هستند. برای انجام این کار ، شما فقط نیاز به عضویت در سرویس و ورود به حساب کاربری خود دارید.

7. آدرس را در پیام کوتاه قرار دهید

نکته دیگری که شما باید انجام دهید استفاده از پیوندهای کوتاه هنگام برنامه ریزی برای ارسال پیام به اعضای سایت خود برای اطلاع از جشنواره یا پیشنهاد است. در چنین مواردی ، اگر می خواهید لینک را بطور کامل ارسال کنید ، علاوه بر افزایش هزینه پیام های متنی ، ممکن است پیام غیرفعال شده و ممکن است پیام کاملاً در دسترس اعضای سایت نباشد.

8. پیوند به خدمات اشتراک گذاری ویدیو

می توانید فیلم های خود را به صورت رایگان در سرویس های اشتراک گذاری ویدیو مانند برنامه ، تماشا و موارد دیگر بارگذاری کنید. اگر قرار است این ویدیو وب سایت شما را معرفی کند ، باید لینک وب زیر فیلم را به عنوان دستور العمل درج کنید و اگر می خواهید یک لینک طولانی به وب سایت وارد کنید ، استفاده از آن بسیار ساده نیست ، بنابراین بهتر از کوتاه کردن خدمات است. پیوند راهنما را بگیرید.

9. کوتاه کردن پیوندها برای مدت زمان بسیار طولانی

در صورت وجود بسیاری از شبکه ها و سایت های اجتماعی امکان استفاده از لینک های طولانی و یا جذب کمتر کاربر را ندارند ، بنابراین لینک های کوتاه نیاز به جایگزینی لینک های طولانی دارند.

10. پیوندها را برای پیگیری کلیک کوتاه کنید

پیوندهای کوتاهتر باعث می شود کنترل تعداد افراد روی پیوند شما کلیک کند آسان تر باشد. این امر به ویژه برای بازاریاب های دیجیتال بسیار مهم است ، بنابراین آنها اغلب از خدمات کوتاه کردن لینک استفاده می کنند.

در متن فارسی تحلیل و معرفی بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها ما در سال 98 با ایران سر و کار داشتیم.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بهترین سایتهای کوتاه کردن پیوندها

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا