بهترین زعفران موجود در بازار ایران

بدون تردید  زعفران ایران مرغوب ترین و بهترین می باشد در جهان و این برای همگان ثابت شده است. برای نکات زیادی را باید در نظر داشته باشیم که از جمله می توان به نیاز طرف مقابل در کشور مقصد اشاره نمود. عنوان بهترین زعفران صادراتی ایران نیز بر همین اساس و طبق نظر مصرف کننده و یا مشتریان  خارجی در این زمینه متفاوت می باشد. عده ای زعفران گناباد را عنوان بهترین زعفران صادراتی ایران در نظر دارند به دلیل ثبت جهانی و عطر و بوی بی نظیر، عده ای زعفران تربت حیدریه برای قلم های درشت و زیبا اش و عده ای هم زعفران قائنات.

بهترین مارک زعفران در ایران | برندهای معروف زعفران در ایران |فروشگاه زعفران ایلیا

در این بین، زعفران تولید شده در مناطق خراسان معمولاً با کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر مناطق شناخته شده است. همچنین، شهرستان قائنات و تربت حیدریه در استان خراسان رضوی، به عنوان مرکز تولید زعفران با کیفیت و برند مشهوری در این زمینه شناخته شده است. با این حال، برای خرید زعفران، بهتر است از فروشندگان مطمئن و معتبر خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

بهترین زعفران جهان مطلق به کجاست؟

برای اولین بار در سال 1393 زعفران افغانستان و آن هم زعفران هرات جایزه‏ ی جهانی بهترین زعفران جهان را کسب نمود. انستتیوی جهانی آزمایش ذائقه و کیفیت،نمایشگاه سالانه محصولات غذایی خود را در شهر بروکسل بلژیک برگزار کرده است.

در این مراسم که بیشتر ازهزار نوع از محصولات موادغذایی که به رقابت گذاشته شده زعفران افغانستان موفق شد جایزه بهترین زعفران جهان را به دست آورد.و این روند درسال های 94 و 95 نیز تکرار شد.همچنین با توجه به مسائل سیاسی منطقه و هم نفوذ کشور های غربی برای تحریم اقتصادی ایران و ضربه زدن به کشاورزی ایران این نتایج قابل پیش بینی به نظر می رسید.

بهترین زعفران دنیا؟ زعفران یکی از ارزشمندترین و گران ترین محصولات کشاورزی جهان است و در بسیاری از کشورها تولید می شود. اما بهترین زعفران دنیا معمولاً با کیفیت ترین و با ارزش ترین زعفران در جهان مربوط به کشور ایران است که با نام “زعفران سرخ ایران” شناخته می شود.

به علاوه، کشورهایی مانند اسپانیا، آفریقای جنوبی، یونان و کشورهای خاورمیانه نیز تولید کننده زعفران هستند. در این کشورها، زعفران با کیفیت و با ارزشی تولید می شود که می تواند با کیفیت زعفران ایران رقابت کند. به هر حال، بهترین زعفران دنیا باید با توجه به ارزش و کیفیت آن شناخته شود که در این رابطه، زعفران ایران بیشترین شهرت و شناخت را در جهان دارد.

بهترین زعفران مال کدام شهر است؟

بهترین زعفران ایران مال کدام شهر است؟ بهترین زعفران ایران کجاست؟ بهترین زعفران ایران معمولاً در شهرستان های تولیدکننده زعفران مانند تربت حیدریه، تایباد و تربت جام در استان خراسان رضوی و قائنات در استان خراسان جنوبی تولید می شود. البته شهرستان های دیگری نیز در ایران هستند که زعفران با کیفیت تولید می کنند، اما این شهرستان ها به عنوان مراکز اصلی تولید زعفران معروف تر هستند.

بهترین برند زعفران در ایران

بهترین برند زعفران زعفرانی می باشد که به طور مستقیم از خود کشاورز خریداری شود چون مارک ها و برند های مختلفی که در زمینه زعفران وجود دارند نیز برای تامین زعفران خود زعفران را مستقیم از کشاورز خریداری می کنند و یا اینکه از چند واسطه از کشاورز تهیه می کنند. بهترین مارک زعفران، زعفران کشاورز و خراسان می باشد.

البته که موضوع بهترین برند زعفران مسئله ای است که نمیتوان یک اسم را نام برد؛ در این مورد باید کیفیت و خدمات برند مورد نظر با با بقیه مقایسه کرد.  با این حال در ادامه به مقایسه چند برند مطرح زعفران می پردازیم.

  1. زعفران آنا قاین

اگر می خواهید زعفران را از یک برند معتبر خریداری کنید، به جای مناسبی آمده اید. ما همیشه زعفران را در آزمایشگاه های رسمی آزمایش می کنیم و نتیجه آزمایش را به مشتری می دهیم تا مشتری خرید معتبری داشته باشد.

ما (زعفران آنا قاین) عرضه کننده زعفران ایرانی هستیم. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است و نزدیک به 90 درصد زعفران جهان در ایران تولید می شود. زعفران آنا قاین زعفران ایرانی را با کیفیت بالا در اروپا و سراسر جهان به فروش می رساند. شما می توانید زعفران ما را در اروپا از طریق نمایندگی های ما خریداری کنید.

مکان برداشت زعفران های ما

ما زعفران خود را از زمین های کشاورزی شهرستان قاین در استان خراسان جنوبی برداشت می کنیم. این شهر بدون اغراق بهترین زعفران جهان را دارد. سالانه گردشگران زیادی برای خرید حضوری به این شهر می آیند.

مشتریان برند زعفران آنا قاین

ما تاکنون زعفران خود را به بسیاری از کشورها مانند قطر، عمان، هلند، فرانسه، آمریکا، تایوان و … ارسال کرده ایم که این نشان دهنده کیفیت بالای زعفران است که مشتریانی از سراسر جهان دارد.

  1. زعفران مجتهدی

فروشگاه مجتهدی در سال 1315 تأسیس و بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه عرضه زعفران و خشکبار آغاز کرده است. از همان آغاز فعالیت؛ درست کاری، صداقت در کار، تهیه و توزیع محصولات درجه یک با قیمت بسیار مناسب و مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده ایم و به لطف ایزد منان تا به امروز توانسته ایم به نسل های پس از خود این اصول را به بهترین شکل منتقل نماییم تا آنان نیز ادامه دهنده این راه باشند.

  1. زعفران سحرخیز

زعفران سحرخیز مجموعه ای خانوادگی است که از سال 1932 با احترام به رضایت مشتریان محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه کرده است.

رطوبت، گرد و غبار و سایر ناخالصی های طبیعی و همچنین افزودنی های مصنوعی با کیفیت محصولات آنها مخالف است و با توجه به شرایط بازار، دیگر امکان خرید محصول از کشاورز و فروش آن به مشتری بدون فرآیند وجود ندارد.

  1. زعفران مصطفوی

زعفران مصطفوی همانند بسیاری از تولید کننده های صنعتی بزرگ دنیا اهدافی چون رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت، افزایش کمیت و کاهش قیمت را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای اجرای اهداف توسعه ای کشور عزیزمان ایران، ایجاد اشتغال و صدور تولیدات به سایر کشورها را نیز در برنامه خود قرار داده است و بر آن است تا با دستیابی به دانش و فن آوری روز جهان و ارائه کیفیت مطلوب تولیدات، آینده ای روشن را برای مجموعه تحت مدیریت خود رقم زند.

  1. زعفران توکلی

فروشگاه زعفران توکلی واقع در  مشهد – خیابان خسروی نو  با بیش از 80 سال افتخار خدمت به مجاورین و زایرین گرامی مشهدالرضا(ع) بصورت انلاین و شبانه روزی آماده ثبت سفارش از مشتریان گرامی می باشد.

فروشگاه زعفران توکلی با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات خود شامل زعفران – خشکبار – ادویه جات – گیاهان داروئی در خدمت مجاوران و زائران گرانقدر و عزیز می باشد.

  1. زعفران عاقله

تیم زعفران عاقله در دو واحد مرکزی در قائنات خراسان جنوبی و مشهد خراسان رضوی مستقر شده است. همکاران فنی زعفران عاقله در قائنات مسئولیت خطیر تعیین کیفیت فنی محصولات و سورت و بسته بندی را به عهده دارند.

در دفتر مرکزی مشهد، واحدهای فروش، حسابداری، تولید محتوا و بازاریابی حضور دارند.دانش روز زعفران در اختیار آنهاست. با استفاده از آزمایشگاه تخصصی خود که در شهر قائن احداث کردیم. محصولات خود را از سخت گیرانه ترین فیلترهای تعیین کیفیت عبور می دهیم.

 

دکمه بازگشت به بالا