بهترین تلویزیون های 65 اینچ

در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون 65 اینچ را از برندهای محبوب ال جی، سامسونگ و سونی را بررسی کنیم و بهترین مدل ها را برای کاربری های مختلف خانگی، گیمینگ و فوتبال بشناسیم. اگر دنبال خرید تلویزیون 65 اینچ برای منزل خود هستید در ادامه همراه دهکده باشید.

همان طور که مطلع هستید برای خرید هر نمایشگری باید سایز تلویزیون را با توجه به متراژ، بودجه، کیفیت تصویر و کاربری های مختلف انتخاب نمایید. طبق آمار و ارقام بازار ایران، باید اشاره کنیم که بعد از تلویزیون های 55 اینچ که در بین مردم بسیار رایج هستند؛ تلویزیون های 65 اینچ نیز به دلیل صفحه نمایش بزرگ تر و کیفیت تصویر بالاتر که صحنه های سینمایی را خلق می کنند می توانند در آینده ای نزدیک رو به رشد باشند.

یک تلویزیون 65 اینچ با عرض 143.90 و ارتفاع 80.94 سانتی متر لذت مشاهد را چندین برابر می کند و به لحاظ کیفیت در رده های بالا از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و نیاز کاربران را در هر زمینه ای برطرف می کند. تلویزیون های 65 اینچ به دلیل این که صفحه ی بزرگتری دارند این امکان را فراهم کرده است تا در خانه به تماشای فوتبال بپردازید و بازی های هیجان انگیز را به صورت سینمایی و با جزئیات کامل تجربه نمایید.

شما خریدران با توجه به بودجه ای که برای هر نمایشگر در نظر می گیرید می توانید با توجه به نمایشگرهای مختلف که هر کدام شامل اولدها، نئوکیولدها، کیولدها و ال ای دی  ها می باشد تلویزیون 65 اینچ پرفروش را انتخاب نمایید و آن را با جزئیات ریز و دقیق در هر مدل مورد بررسی قرار دهید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما راهنمایی کنند.

مقاله مرتبط:

بهترین تلویزیون های 65 اینچ ال جی

تلویزیون های کمپانی ال جی جزو بهترین نمایشگرهای سال 2022 و 2023 هستند که سایز 65 اینچ آن در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ همین سبب شده تا فروش بالایی را به نسبت دیگر برندها به خود اختصاص دهد. الجی نمایشگرهای خود را در انواع مدل ها با قیمت های متنوع خلق کرده است تا کاربران با دستی باز و با توجه به میزان بودجه انتخابی و امکاناتی که مد نظر دارند آن را خریداری نمایند. در انواع سری های ال ای دی، نانوسل، کیوند و اولد موجود هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و به لحاظ قیمت و امکانات در هر مدل متفاوت است که در ادامه به تک تک آن ها می پردازیم.

مقاله مرتبط:

تلویزیون های LED ال جی

ال جی با تولید تلویزیون های LED به صرفه  ترین نمایشگرها را معرفی کرده است. این تلویزیون ها از طریق نور پس زمینه روشنایی صفحه را تامین می کنند و از پنل IPS استفاده می کنند تا زاویه دید و نوردهی مناسبی را ارئه دهند؛ یعنی در هر نقطه ای قرار بگیرید تصاویر را مانند مرکز می توانید مشاهده کنید. قیمت به صرفه نمایشگرهای LED باعث شده تا به امروز جزو اقتصادی ترین ها به حساب آید و گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و سریال باشد.

  • تلویزیون ال جی UQ8000
  • تلویزیون ال جی UQ9000
  • تلویزیون ال جی UR8000
  • تلویزیون ال جی UR9000

تلویزیون های نانوسل ال جی

  • تلویزیون ال جی NANO80
  • تلویزیون ال جی NANO84
  • تلویزیون ال جی NANO86
  • تلویزیون ال جی NANO90

در بین نمایشگرهای نانوسل،به دلیل قیمت مناسب و طراحی زیبایی که دارد طرفداران بیشتری در بازار دارد و گزینه ای با ارزش خرید بالاتر به نسبت دیگر مدل های این سری به حساب می آید.

تلویزیون های کیوند ال جی

مدل نوع نمایشگر سال تولید
تلویزیون ال جی QNED80 QNED 2023
تلویزیون ال جی QNED85 MiniLED 2022
تلویزیون ال جی QNED86 MiniLED 2022
تلویزیون ال جی QNED90 MiniLED 2022

در بین این مدل ها، ارزان ترین نمایشگر گیمینگ با رفرش ریت 120 هرتز و مشخصات حرفه ای بازی است که برای گیمرها می تواند انتخاب عالی باشد.

تلویزیون های 65 اینچ اولد ال جی

مدل نوع نمایشگر سال تولید
تلویزیون ال جی G3 OLED MLA 2023
تلویزیون ال جی C3 OLED Evo 2023
تلویزیون ال جی C2 OLED Evo 2022
تلویزیون ال جی CS OLED 2022

در بین اولدها مدل های مختلف آن ارزش خرید بالایی دارند. در حال حاضر گزینه ای معمولی با کنتراست بینهایت و مشخصات گیمینگ است. دارای OLED Evo با روشنایی بیشتر است و بعد از آن مدل جدیدتر با پردازنده ارتقاء یافته و سیستم عامل بروزتر است.

بهترین تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ

کمپانی سامسونگ در طراحی تلویزیون های 65 اینچ خود هیچ کم و کاستی نگذاشته است و این نمایشگرها در دو نوع کیفیت تصویر، فورکی و 8K تولید شده اند تا تصاویر واضح و شفاف را به ارمغان آورده اند. همچنین از امکانات و قابلیت های متعددی بسته به نوع نمایشگر برخوردار هستند و به لحاظ قیمت به نسبت ال جی و سونی از قیمت پایین تری دارند. 4 نوع نمایشگر شامل مدل های کریستالی، کیولد، نئوکیولد و اولدها را تولید کرده است تا کاربران با توجه به بودجه و اولویت هایشان بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمایند که در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم.

مقاله مرتبط:

تلویزیون های کریستال LED سامسونگ

تلویزیون های کیولد سامسونگ

مدل نوع نمایشگر سال تولید
تلویزیون سامسونگ Q60B QLED 2022
تلویزیون سامسونگ Q70B QLED 2022
تلویزیون سامسونگ Q80B QLED 2022
تلویزیون سامسونگ Q60C QLED 2023
QLED 2023
تلویزیون سامسونگ Q80C QLED 2023

تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ سایز 65

Neo QLEDها تکمیل کننده ی QLED هستند که با پیشرفته ترین فناوری ها به میدان آمده اند. نئوکیولد از نور پس زمینه mini LED بهره برده اند؛ همان طور که از نام آن پیداست mini LED ها بسیار کوچکتر از LED قدیمی هستند و می توان تعداد بیشتری از آن ها را مورد استفاده قرار داد و هر چه تعداد بیشتر باشد شاهد روشنایی دقیق تر و ظریف تری خواهیم بود و همین سبب شده است تا کنتراست بیشتری را در صفحه نمایان کند.

تلویزیون های 65 اینچ نئوکیولد که بسته به مدل انتخابی شما تصاویر را به صورت فورکی و 8K نمایش می دهند از بالاترین سطح روشنایی و کنتراست برخوردار هستند در نتیجه صحنه ها را با پیشرفته ترین کیفیت نمایش می دهند تا نظاره گر زیبایی های بی حد و مرز باشید. باید اشاره کنیم که نئوکیولدها از کمترین میزان ضخامت برخوردار هستند و سطح روشنایی 2000 نیت را دارند و نسبت به کیولدها به لحاظ امکانات، کیفیت و قیمت بالاتر هستند. دقت داشته باشید مدل 2023 تا روشنایی 4000 نیت را نیز تولید می کند.

مدل نوع نمایشگر سال تولید
تلویزیون سامسونگ QN85B Neo QLED 2023
Neo QLED 2023
تلویزیون سامسونگ QN85C Neo QLED 2022
تلویزیون سامسونگ QN90C Neo QLED 2022

تلویزیون های اولد سامسونگ

بهترین تلویزیون های 65 اینچ سونی

به لحاظ قیمت نسبت به برندهای ال جی و سامسونگ بالاتر هستند و از برترین فناوری های Mini LED و QD-OLED بهره  برده اند. سونی بهترین مدل تلویزیون سایز 65 اینچ را معرفی کرده است و تمام امکانات مورد نیاز کاربران را استفاده کرده است تا کاربران به راحتی و با وضوح کامل تصاویر را با سونی تجربه کنند.

مقاله مرتبط:

تلویزیون های 65 اینچ LED سونی

مدل نوع نمایشگر سال تولید
تلویزیون سونی X80K LED 2022
LED 2022
تلویزیون سونی X90K LED 2022
تلویزیون سونی X95K MiniLED 2022
تلویزیون سونی X80L LED 2023
تلویزیون سونی X85L LED 2023
تلویزیون سونی X90L LED 2023
تلویزیون سونی X95L MiniLED 2023

مدل سال 2023 سری 9 با مشخصات حرفه ای گیمینگ و بک لایت Direct LED است که میتواند با مدل های مختلف کیولد و کیوند رقابت کند.

تلویزیون های اولد سونی

یکی از پیشرفته ترین تولیدات در نمایشگرهای سونی به OLEDها تعلق می گیرد که نور را به صورت جداگانه روی صفحه کنترل می کند. در بخش طراحی، مینیمالی و بدون فریم دیزاین شده اند و نظر کاربران زیادی را در سراسر ایران به خود جلب کرده اند. نمایشگر های LED (دیود ساطع کننده نور) نمایشگرهای OLED (دیود ساطع کننده نور ارگانیک) هستند که اولدها بر خلاف ال ای دی ها به منبع نور جداگانه ای مانند نور پس زمینه تلویزیون نیازی ندارند و خود پیکسل ها ساطع کننده ی نور هستند و بیشترین میزان روشنایی را تولید می کند. باید اشاره کنیم بهترین تلویزیون های 65 اینچ متعلق به OLEDها هستند که به نسبت LED از جذابیت، قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

  • تلویزیون سونی A80K
  • تلویزیون سونی A90K
  • تلویزیون سونی A80L
  • تلویزیون سونی A95L

لیست قیمت تلویزیون با برندهای مختلف  را در سایت ما دنبال کنید

تلویزیون 65 اینچ بر اساس کاربری های مختلف

تلویزیون های گیمینگ 65 اینچ

تلویزیون های گیمینگ در برندهای مختلف سونی، ال جی و سامسونگ دارای دو نوع رفرش ریت 120 هرتز و 144هرتز هستند که از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی می کنند و برای کنسول های نسل نهم مناسب هستند و اکثراً با کیفیت تصویر فورکی و 8K درخشندگی را در صحنه ها به شما هدیه می دهند تا بازی وصف ناپذیری را تجربه کنید.

تلویزیون های خانگی

در تلویزیون های خانگی نرخ نوسازی یا رفرش ریت 60 هرتز را داریم که از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند و برای کنسول های نسل هشتم می تواند گزینه مناسبی باشد و بازی را در حد معمولی و قابل قبول ارائه می دهد. در این نوع نمایشگرها نباید انتظار گیمینگ حرفه ای را داشته باشید بیشتر می توان برای مشاهده فوتبال و فیلم از آن استفاده کرد.

تلویزیون های 65 اینچ اقتصادی

نمایشگر های میان رده یا ارزان قیمت که شامل سری های 6 و 7 می باشند و رنج قیمتی 30 تا 50 میلیون را شامل می شود که در جدول زیر به مدل های مختلفی از آن می پردازیم.

تلویزیون های گران قیمت (بالا رده)

نمایشگرهای پرچم دار یا بالا رده هم که در سری های 8 و 9 بیشتر خودنمایی می کنند در سایز 65 اینچ از 50 میلیون به بالا را شامل می شود که می توان گفت به لحاظ کیفیت تصویر، سیستم صوتی، امکانات هوشمند و قابلیت های گیمینگ در صدر جدول قرار گرفته اند.

جمع بندی

همان طور که می دانید ما در بالا بهترین تلویزیون  65 اینچ 2022 و 2023 را مورد بررسی قرار دادیم تا شما با توجه به بودجه و اولویت های خود بهترین نمایشگر را در برند انتخابی خود خریداری نمایید. همچنین قبل از خرید هر محصولی باید یک سری فاکتورها مانند کیفیت تصویر، صوت، قابلیت های گیمینگ، پورت های ارتباطی را مد نظر قرار دهید تا به نسبت آن با انتخاب هوشمندانه ای مواجه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های سایز 65 اینچ با کارشناسان حرفه ای ما در دهکده در ارتباط باشید تا شما را بهترین شیوه ممکن راهنمایی کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا