عمومی

برنامه مرجع معلم سفارشی – کاما


اساتید طیف وسیعی از کالاهای اساسی را برای فعالیت شما به عنوان یکی آموزش می دهند مدرس مرجع می توان آن را به ده محصول زیر طبقه بندی کرد:

-1. کتاب الکترونیکی -2. کتاب -3. ماده 4. صوتی 5. فیلم 6. وبینار 7. اشتراک نقدی -8. کارگاه -9. کنفرانس -10. مشاوره

شاید با خواندن عنوان و خواندن هنوز از متن شما سوال شود که چرا من برنامه را نگفتم!

خوب ، به نظر من ، برنامه شماره 11 موبایل نه تنها نمی تواند در این لیست قرار داشته باشد ، بلکه همه چیز را نیز خلاصه می کند: می توانید به عنوان یک معلم مرجع ، کتاب ، مقاله ، صدا ، فیلم ، سمینار و کارگاه آموزشی را در برنامه خود بدست آورید. مشاوره و کنفرانس و فیلم خود را بفروشید!

حال اگر به سوال بعدی پاسخ مثبت دادید ، حتما در انتهای متن با ما همراه باشید

  • معلم هستید؟
  • Corona کار آموزشی شما را تهدید می کند؟
  • آیا نگران پخش جلسات خود در کانال ها و گروه های تلگرام هستید؟
  • آیا به دنبال ایجاد یک برند قوی برای خود هستید؟
  • آیا به دنبال اختلاف با سایر معلمان هستید؟
  • آیا می خواهید محتوای آموزشی خود را در دوره های آنلاین به موقع ارسال کنید؟
چرا برنامه معلم - اطلاعات بیشتر تلگرام: پشتیبانی meamre
چرا برنامه معلم – اطلاعات بیشتر تلگرام: پشتیبانی meamre

اما آنچه یک برنامه موبایل یک معلم را ایجاد می کند ، یکی یکی باید می چرخد؟

مرجع یا برنامه را می توان در معلم مرجع کپی کرد عکس صفحه یا فیلم های ویدئویی خود را محدود کنید ، تعداد افراد را کنترل کنید و با چند دستگاه آنها می توانند به آموزش شما دسترسی پیدا کنند. این برنامه آموزشی شامل بسیاری از ویژگی ها است و دلایل زیادی برای استفاده از آن برای معلمان وجود دارد ، اما ما در اینجا چند مورد از آنها را پوشش خواهیم داد. (برای اطلاعات بیشتر با تلگرام تماس بگیرید [email protected] یا با لمس کردن یک فیلم کوتاه اینجا را تماشا کنید)

در برنامه سفارشی ، محتوای خود را رمزگذاری این امکان وجود دارد در حالی که به مشتریان خود می دهید محتوا را بارگیری کنید شما قادر به ارسال محتوا برای دیگران نخواهید بود! آنها قادر نخواهند بود محتوای خارج از برنامه را مشاهده کنند و حتی قادر به داشتن تصویر صفحه ای نیز نخواهند بود! این ویژگی به طور خاص برای اطمینان خاطر معلمان طراحی شده است.

مهم نیست که در چه زمینه ای کار کنید ، شما یک معلم آلمانی یا متخصص تغذیه ، یک بازار سرمایه یا مشاور مسکن ، مدرس بازاریابی یا حتی یک طراح مد هستید! هر کار آموزشی که دارید، برنامه شخصی شده شما را از رقابت شما جدا می کند.

در ابتدای راه ، بسیاری از رقبای شما متوجه قدرت منحصر به فرد استفاده از معلم اختصاصی در توسعه مشاغل خود نمی شوند. در حال حاضر ، برنامه املاک می تواند به شما در یافتن بازارهای جدید و ارتباط بهتر با مشتریان کمک کند.

البته اگر دیر کردید ، وقتی همه مربیان برنامه دارند ، انتخاب شما دیگر جز حفظ بازار و شهرت نیست ، پس به برنامه خودتان احتیاج دارید و دیگر برای شما مزیتی ندارید ، بنابراین به محض تماس با برنامه معلم اختصاصی ما (اینجا را لمس کنید تا یک کابل را بگیرید )

اولین مرحله از برنامه است کپی جلسه این شما را متوقف می کند ، و شما را متوقف می کند محتوای آموزشی منتشر کنید همچنین شما را بدون اجازه خود می برد. این دو عامل بازار معلمان را بسیار بزرگتر خواهد کرد!

علاوه بر این ، برنامه سفارشی شما ابزار فروش جدیدی از قبیل آن را به شما ارائه می دهد فروش مشترک ، فروش حق بیمه کنترل شدهو … این به شما در فروش بیشتر کمک می کند.

همه ما همیشه نگاه می کنیم تجربیات جدید ما هستیم؛ مشاهده آفلاین ، سیستم پرسش و پاسخ ، دوره ها ، اعلان ها و … برخی از ویژگی هایی که تجربه یادگیری جدیدی را برای یادگیرنده به وجود می آورد که باعث افزایش آموزش بازار می شود زیرا جذاب است.

یادگیرنده می خواهد بارها و بارها با معلم در تماس بماند و می تواند از معلم سؤال کند و هر وقت سؤالی پیش آمد فوراً به او پاسخ دهد. البته این نیاز تنها از طرف مشتری نیست و برقراری ارتباط مستمر با مشتری به عنوان مربی و خریدار کالا و خدمات یک نیاز مشترک است. شما به عنوان یک فروشنده نزدیک تر ، شما خدمات بهتری ارائه می دهید و استراتژی های خود را با بررسی رفتار جامع ، مرتبط تر می کنید. خریداران کالا و خدمات در زمینه برنامه به سرعت و به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و با پاسخ دادن به سؤالات ، نیازهای اطلاعاتی خود را پاسخ می دهند.

هرچه کاربر با شما تعامل بیشتری داشته باشد ، اعتماد به نفس و وفاداری شما بیشتر خواهد شد و مشتری به یک اهرم دهان به دهان تبدیل می شود که هزینه های بازاریابی شما را بسیار کاهش می دهد.

فقط یک برنامه اختصاصی داشته باشید ابزاری برای بازاریابی ، ایجاد درآمد و ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات نه از یک مخاطب بالقوه. مسئله توسعه محصول یا مارک، با پیوند به اعتبار شخص یا سازمان خود در ارتباط با برنامه ، نام تجاری شما کاملاً متفاوت از هر کس دیگری خواهد بود.

با برنامه تلفن همراه ، اعتبار و عکس تلفن همراه مارک این امر باعث ترقی مشتریان و رقبا می شود و قدرت چانه زنی شما را در فروش محصولات و خدمات شما افزایش می دهد ، ضمن اینکه هزینه های ارائه محصولات و خدمات خود را در طولانی مدت کاهش می دهد.

ویژگی های برنامه موبایل برای معلمان
ویژگی های برنامه موبایل برای معلمان

به دلیل شیوع تاج تا پایان سال 1398 ، تخفیف 40 درصدی برای معلمان تعیین شده است.

برای مشاوره و پشتیبانی برای پشتیبانی از تلگرام اینجا را لمس کنید

مدرس باشید!
مدرس باشید!



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: برنامه مرجع معلم سفارشی – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا