بازیگران و نقدهای انیمیشن بوجک هورسمن

انیمیشن بوجک هورسمن یک مجموعه انیمیشن است که از سال 2014 تا 2020 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Bojack Horseman آشنا شویم.

ژانر انیمیشن Bojack Horseman کمدی و درام است. این انیمیشن مخصوص افراد بزرگسال است و برای کودکان مناسب نیست. سازنده این انیمیشن Raphael Bob-Waksberg نام دارد. پخش انیمیشن بوجک هورسمن اولین بار در تاریخ 22 آگوست 2014 از Netflix شروع شد و پس از شش فصل در تاریخ 31 ژانویه 2020 به پایان رسید. این انیمیشن کاندید دریافت جایزه های متعددی از جمله Primetime Emmy شده است. از جمله افرادی که به عنوان صداپیشه در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند می توان ویل آرنت (Will Arnett)، ایمی سدِریس (Amy Sedaris)، الیسون بری (Alison Brie) و آرون پال (Aaron Paul) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن Bojack Horseman در هر یک از 77 اپیزود آن حدود 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Bojack Horseman خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن بوجک هورسمن

انیمیشن Bojack Horseman

به طور خلاصه انیمیشن Bojack Horseman داستان یک شخصیت به اسم بوجک هورسمن را دنبال می کند که سال ها پیش در یک سریال کمدی محبوب بازی کرده بود و اکنون یک بازیگر فراموش شده است. او می خواهد با انتشار کتاب بیوگرافی خودش که Diane Nguyen آن را برای او می نویسد دوباره معروف شود. برای ادامه داستان می توانید انیمیشن Bojack Horseman را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن بوجک هورسمن

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون بوجک هورسمن و نام های کاراکترهایی که صداپیشه آن ها بوده اند آشنا خواهیم شد.

ویل آرنت

بررسی انیمیشن Bojack Horseman

ویل آرنت یک بازیگر و کمدین کانادایی و آمریکایی است که در تاریخ 4 می 1970 برابر با 14 اردیبهشت 1349 در Toronto در Ontario متولد شد. او کاندید دریافت جایزه های مختلفی از جمله Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن ها بازی کرده است می توان انیمیشن Ratatouille را نام برد. ویل آرنت در انیمیشن بوجک هورسمن در نقش کاراکتر هم نام با عنوان این انیمیشن بازی کرده است و یک Annie Award برای ایفای این نقش دریافت کرده است.

همچنین بخوانید :

ایمی سداریس

معرفی انیمیشن بوجک هورسمن

ایمی سداریس یک بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است که در تاریخ 29 مارس 1961 برابر با 9 فروردین 1340 در New York متولد شد. او کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثار سال های اخیر که او در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان سریال The Mandalorian را نام برد. ایمی سداریس در انیمیشن Bojack Horseman ایفای نقش کاراکتر Princess Carolyn را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

الیسون بری

بازیگران انیمیشن بوجک هورسمن

الیسون بری یک بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است که در تاریخ 29 دسامبر 1982 برابر با 8 دی 1361 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. از جمله سریال های سال های اخیر که او در آن ها بازی کرده است می توان GLOW را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. الیسون بری در انیمیشن بوجک هورسمن در نقش کاراکتر Diane Nguyen بازی کرده است و برای ایفای این نقش کاندید دریافت Annie Award شده است.

همچنین بخوانید :

آرون پال

هنرپیشه های کارتون بوجک هورسمن

آرون پال یک بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در تاریخ 27 آگوست 1979 برابر با 5 شهریور 1358 در ایالت Idaho متولد شد. او بیشتر برای بازی در نقش Jesse Pinkman در سریال Breaking Bad شناخته می شود که برای ایفای این نقش جایزه Primetime Emmy کسب کرد و کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از جمله آثار معروف سال های اخیر که او در آن ها بازی کرده است می توان سریال Westworld را نام برد. آرون پال در انیمیشن Bojack Horseman به ایفای نقش کاراکتر Todd Chavez پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات انیمیشن Bojack Horseman

در این بخش از مقاله به نقد انیمیشن بوجک هورسمن و بررسی نمرات آن می پردازیم. این انیمیشن در سه سایت  آی ام دی بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره های 8.8 از 10، 93 از 100 و 82 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فصل های مختلف انیمیشن Bojack Horseman به سایت متاکریتیک اضافه کرده اند بخوانید.

UPROXX / آلن سپینوال: 100

انیمیشن Bojack Horseman هنوز هم یکی از بهترین مجموعه های تلویزیون است.

IndieWire / لیز شنون میلر: 100

هر اندازه هم که صداپیشگان انیمیشن بوجک هورسمن شگفت انگیز باشند، کیفیت داستان سرایی این مجموعه است که مخاطبان را جذب می کند که به دیدن این انیمیشن ادامه دهند. حتی در قسمت های به طور کامل خنده دار آن، این عمق از احساس برای BoJack و چنین سرمایه گذاری در پیام این مجموعه انیمیشن وجود دارد اما قلب تپنده انیمیشن Bojack Horseman نیز همچنان به روشی موفق می شود با ایده های بزرگ خود درگیر بماند.

Salon / سونیا سرایا: 90

انیمیشن بوجک هورسمن به طور عمیق و مسخره ای خنده دار است.

The Daily Beast / ملیسا لئون: 90

این فصل انیمیشن Bojack Horseman اوج و فرود زندگی هر یک از این شخصیت ها را به همراه می آورد که هر کدام با ترکیب خاص بینش احساسی قوی و طنز احمقانه و مسخره آمیز این انیمیشن ایجاد شده است.

Washington Post / هنک استوور: 70

یک انیمیشن کمدی عجیب و تا حدودی خوشایند.

Boston Globe / متیو گیلبرت: 40

تماشای یک کمدی در مورد یک بازیگر فراموش شده که تلاش می کند دوباره معروف شود، نباید این اندازه قدیمی به نظر برسد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن بوجک هورسمن پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال  های کمدی و درام خوشتان می آید و می خواهید بیشتر با داستان و شخصیت های آن آشنا شوید می توانید انیمیشن Bojack Horseman را تماشا کنید. همچنین می توانید نظر خود را در مورد مجموعه انیمیشن بوجک هورسمن و نمره ای که از ده به آن می دهید در بخش دیدگاه های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن یا انیمه جدیدی تماشا کرده اید که در این سایت مقاله آن موجود نیست، می توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

دکمه بازگشت به بالا