عمومی

این چند برنامه را در تلفن های Android و iPhone دنبال کنید


ورزش یکی از موارد مهم در زندگی ما است ، اما بعضی اوقات ما به دلایل مختلف فرصتی برای انجام این کار نداریم. ارتفاع عمدی و استفاده کمتر از وسیله نقلیه ممکن است جایگزینی برای عدم ورزش باشد. لبنیات در این پست قصد دارم برخی از برنامه های گام شمار برای اندروید و آیفون را به شما نشان دهم تا بتوانید نگاه خوبی به افزایش های خود داشته باشید.

این برنامه به دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود. نسخه رایگان به اندازه کافی خوب است که حتی ممکن است به نسخه پولی نیاز نداشته باشد. نقشه های آفلاین و تصاویر سفر از ویژگی های خوب این برنامه هستند.

?

لینک دانلود ViewRanger برای Android

لینک دانلود ViewRanger برای آیفون

این برنامه چیزی بیش از یک گامومتر معمولی است. یک برنامه کامل برای پیاده روی و پیاده روی در طبیعت. این برنامه همچنین می تواند بر اساس رفتار شما در طبیعت به شما پیشنهاداتی بدهد. می توانید مسیرهای جالب دیگری را ببینید و مسیر پیشنهادی را برای دیگران برای پیاده روی در طبیعت و پیاده روی گروهی به اشتراک بگذارید.

?

این برنامه در نسخه رایگان دارای برخی از ویژگی ها است ، اما دارای اشتراک سالانه 20 دلار و 40 دلار برای کلیه ویژگی های آن است. این برنامه اسپرت و مناسب تر برای افرادی است که پیاده روی و پیاده روی را دوست دارند.

لینک دانلود Gaia GPS برای آندروید

GPS Gaia را برای آیفون بارگیری کنید

آیفون آیفون به نام Health به طور پیش فرض به تنهایی نصب شده است. این برنامه علاوه بر گام شمار عمومی ، دارای ویژگی های جالب تری است. در صورت عدم وجود Apple Watch (Apple Watch) ، می توانید از بسیاری از ویژگی های آن نیز استفاده کنید.

?

این مربوط به نقشه نیست ، اما دقیقاً به شما می گوید که چطور طی کردید ، چند قدم برداشتید ، چند قدم برداشتید ، چند طبقه صعود کردید و غیره. در صورت لزوم ، اطرافیان می توانند به آن برسند.

نحوه فعال کردن گام شمار سلامت برای تلفن های آیفون یک پست دیگر در https://blog.elbaan.com/ step-count-iphone-iphone-health / دقیقاً آنچه را توصیه می کنیم توضیح می دهد ، اگر آیفون دارید حتما آن را بخوانید.

تلفن های سامسونگ همچنین با برنامه بهداشت عابر پیاده همراه هستند. جالب اینجاست که می توانید این برنامه را بر روی آیفون خود و همچنین سایر تلفن های اندرویدی نصب کنید.

?

می توانید برای قد و وزن خود وارد برنامه شوید و پارامترهای فیزیکی را وارد کنید. حتی اگر یک ساعت مچی هوشمند ندارید ، تا زمانی که تلفن در دست یا جیب شما باشد ، مراحل شما شمرده می شود. شما می توانید یک هدف روزانه را تعیین کنید ، برنامه به شما می گوید که اگر از راه رفتن کم دارید ، از هدف فاصله دارید و به شما یادآوری می کند که جلو بروید.

شما حتی می توانید با دیگران که این برنامه را نصب کرده اند و دارای نوعی ورزش آنلاین هستند ، مسابقات و چالش ها را انجام دهید.

برنامه Samsung Health را برای تلفن های اندرویدی بارگیری کنید

برنامه Samsung Health را برای iPhone بارگیری کنید

ما تعدادی از برنامه های گام شمار را برای نظارت بر حرکات روزانه شما معرفی کرده ایم. اگر متوجه شدید فعالیت روزانه شما کم است ، توصیه می کنیم بیشتر به سلامتی خود فکر کنید و کمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پیاده روی و پیاده روی را به فعالیت های روزانه خود اضافه کنید و آن را برای خودتان کاری کنید.

اگرچه تلفن همراه خود تهدیدی برای سلامتی است ، اما می تواند از راه هایی استفاده شود که سلامتی به شما می دهد و راه زندگی سالم را به شما نشان می دهد.

منبع: هدفون را ثابت کنید

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: این چند برنامه را در تلفن های Android و iPhone دنبال کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا