عمومی

اینستاگرام جای کارت های ویزیت را می گیرد! – ویرگول


سلام ، من با تیم Content Academy مشکلی ندارم.

خوب؛ این همان چیزی است که می خواهم در اینستاگرام در مورد آن صحبت کنم. بیایید ببینیم چه چیزی می خواهیم درک کنیم.

اینستاگرام و سرمایه گذاری اجتماعی
اینستاگرام و سرمایه گذاری اجتماعی
  • 1- اهمیت اینستاگرام حتی در مشاغل غیر دیجیتالی
  • 2- در صورت انحلال چطور؟
  • 3- سرمایه گذاری اجتماعی در اینستاگرام

اهمیت اینستاگرام حتی در مشاغل غیر دیجیتالی: خوب؛ در زمان های قدیم ، هر مدیر حرفه ای یک کارت ویزیت برای خود چاپ می کرد و این کارت ویزیت یک طبقه کامل برای خودش داشت. آیا کارت ویزیت همچنان استفاده می شود؟ نه زیرا آنها کارت ویزیت شما را در جیب کت و شلوار خود می گذارند و گم می شود و در نهایت به طعمه واشر تبدیل می شود! 🙂

من باید الان چه کار کنم؟ یک صفحه اینستاگرام خوب درست کنید! کارت زیبا مربوط به دامنه های دیجیتال است یا قصد فروش از اینستاگرام را ندارید؟ مشکلی نیست ، فقط کیف پول یا ظرفیت خود را در زیرنویس بنویسید و آن را با تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید. هر وقت کسی کارت ویزیت یا چیزی را درخواست کرد ، به او بگویید شخصی عنوان صفحه من است. این کارت ویزیت من است. سپس برای مدتی خواهید دید که این چقدر خطرناک است و مشتاق خواهید بود که از آن بیشترین بهره را ببرید.
این می خواهد فیلتر شود: خوب مشکلی نیست فعلاً باید تا حد ممکن از این استفاده کنید. اگر فیلتر شود ، ما به یک برنامه جایگزین تبدیل خواهیم شد … به نفع شماست که دیر شروع کنید. زیرا اگر فیلتر شود ، همه مجبور به استفاده از یک برنامه جدید می شوند و همه در یک سطح قرار می گیرند. شما دیگر از دیگران عقب نیستید!

سرمایه گذاری اجتماعی در اینستاگرام: موضوعی به نام سرمایه گذاری اجتماعی وجود دارد. بعداً در مقالات دیگر ، انواع سرمایه گذاری ها را توضیح خواهم داد. ما در حال حاضر روی سرمایه گذاری اجتماعی کار می کنیم. سرمایه گذاری اجتماعی به این معنی است که ایرانیان بیشتر اوقات فراغت خود را در اینستاگرام می گذرانند. بنابراین اکنون (قبل از فیلتر کردن اینستاگرام) بهترین مکان برای مشاهده اینستاگرام است. سرمایه گذاری اجتماعی تعیین می کند که مردم به کجا اهمیت می دهند ، شما باید خود را در آنجا نشان دهید!

در اینستاگرام ، بهترین فرصت برای مشاهده آن را پیدا خواهید کرد.
در اینستاگرام ، بهترین فرصت برای مشاهده آن را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد: مقالات مختلف با ویرگول منتشر می شوند که بعضی اوقات مناسب شما نیستند ، مفید نیستند و به اندازه کافی آموزنده نیستند. اما ما در مقالات خود هستیم (مانند موضوع سرمایه گذاری اجتماعیمن چیزهای مفیدی که باعث شما می شوند را به شما می گویم در تجارت خود رشد کنید. پیشنهاد من این است که ما را با کاما دنبال کنید تا مطالب مفید بخوانید و وقت خود را تلف نکنید. چند صد چیز خوب در سال یاد بگیرید و زمان تلف شده خود را به زمان یادگیری تبدیل کنید.


  • # اینستاگرام # بازاریابی # فروش_ جدید

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اینستاگرام جای کارت های ویزیت را می گیرد! – ویرگول

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا