عمومی

ایده خوبی برای تعطیلات (2)


در پست قبلی ایده های مرخصی اجباری است مهارتهای یادگیری خوب ، دردناک و مولد است. من همچنین برای هر یک از منابع مناسب فراهم کردم.

از پست قبلی ممنونم و Virgil آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد 🙂

حالا بیایید به قسمت 2 برویم که البته این هم شیرین تر است!


انتظار نداشته باشید که در بسیاری از افراد روش هایی برای کسب میلیون ها نفر ارائه دهید! اما مطمئن باشید که اکنون این کار را متوقف کرده و رانندگی خود را ادامه می دهید ، تا سال آینده پول و نیم میلیون خوبی کسب خواهید کرد! شما در سالهای آینده میلیونر خواهید شد!

خوب ، اول از همه ، باید خود را بشناسید و بدانید که چه نوع حرفه ای دارید. ممکن است یک نویسنده ، کمدین خوب باشد یا پیش زمینه ای در رایانه ، مکانیک ، پزشکی ، ورزش ، هنر و سایر موارد داشته باشد.

ممکن است برخی به اینجا بروند و بگویند ، خوب ، من هیچ مهارت خاصی ندارم ، یا به کسی آسیب نمی رساند. این اشتباه است در بدترین موارد که امروز می بینید غلاف های اینیستا ، با کمترین دانش و روایت درباره زندگی روزمره خود و هزاران دنبال کننده برای خودشان. و این تعداد دنبال کننده به معنی درآمد خوب است!

اکنون که مهارت های خود را می دانید ، وقت آن رسیده است خود و مهارت های خود را معرفی کنید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد:

اگر می خواهید سریعتر درآمد کسب کنید ، از شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام انتخاب کنید بسته به صنعت خود ، یک ایجادکننده Instagram یا Business ایجاد کنید. اگر صاحب یک تجارت هستید و می خواهید تبلیغ کنید ، تجارت کنید و اگر می خواهید در مورد خود و مهارت های خود محتوا تولید کنید و تأثیرگذار شوید ، آنگاه سازنده محتوا بهترین انتخاب برای شماست.

در مورد جزئیات بیشتری در مورد راه اندازی کارهای اینستاگرام و ترفندهای اینستاگرام در آینده به جزئیات بیشتری خواهم پرداخت. اما همین حالا شروع کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

برای انجام این کار نیازی به داشتن یک قلم خوب یا دانش رایانه ای کافی نیست ، فقط به طور متوسط. حالا ممنون کاماوبلاگ نویسی بسیار ساده تر از گذشته است ، فقط بنویسید و منتشر کنید ، و مخاطبان خود را پیدا خواهید کرد!

اگر می خواهید فرم خود را از خدمات دریافت کنید وبلاگ استفاده کنید


خوب ، شما حتی نمی خواهید یک صفحه شخصی در اینترنت داشته باشید ، بنابراین مرحله بعدی ، یک کلاس و سمینار مجازی ایجاد کنید در حرفه ای مهارت دارید.

برگزاری یک دوره آنلاین نیاز به فضای و امکانات را کاهش می دهد. همچنین می توانید مقالات و دوره های آموزشی را در وب سایت “برای بهبود سبک صحبت کردن و یادگیری فنون تدریس” پیدا کنیدبیش از یک » استفاده کنید

بهترین سایتهایی که می توانید در تجارت خود به راحتی آموزش دهید:


اگر محصولی را که خودتان ایجاد کرده اید ، مانند کیف ، جاسوسافزار ، سفال و غیره ، می توانید آن را در این سایت ها بفروشید:

همچنین می توانید با ایجاد صفحه کاری و کانال کابل ، محصولات خود را در اینستاگرام معرفی و بفروشید.


می توانید آن را در وب سایت های مستقل و آفلاین پیدا کنید پارس کادول و پونیشا از کارفرمای خود یک پروژه دریافت کنید و برای آن هزینه خوبی دریافت کنید.

مانند نوشتن ، نوشتن مقاله ، طراحی وب سایت ، ساخت برنامه ، …


تا آنجا که به یاد دارم ، برای شروع یک تجارت با کمترین فرصت ، به ایده های خوبی اشاره کردم.

می توانید با نظرات خود در مکمل این مقاله کمک کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: ایده خوبی برای تعطیلات (2)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا