اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل در رویداد WWDC 2024 رونمایی خواهد شد

بلومبرگ گزارش کرده که اپل از اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد در iOS 18 و macOS 15 را در رویداد WWDC 2024 رونمایی می کند. این اپلیکیشن جدید به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی و امنیت بیشتری به وب سایت ها و نرم افزارها وارد شوند. پیش از این، کاربران اپل پسوردهای خود را از طریق تنظیمات مشاهده می کردند اما اکنون این امکان در قالب یک اپلیکیشن مجزا فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

    بهترین بازی های آنلاین آیفون
    بهترین بازی های فکری آیفون

اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل
این اپلیکیشن که با استفاده از سرویس iCloud Keychain اپل کار می کند، پسوردها و نام های کاربری را بین دستگاه های مختلف همگام سازی می کند و قابلیت وارد کردن پسوردها از سرویس های دیگری مانند 1Password و LastPass را نیز دارد.
اپلیکیشن جدید مدیریت پسورد اپل علاوه بر پشتیبانی از تمامی پلتفرم های این شرکت مانند آیفون، آیپد، مک و حتی Vision Pro در ویندوز نیز قابل استفاده خواهد بود.
بلومبرگ گفته که این اپلیکیشن دارای فهرستی از لاگین های کاربران بوده و اطلاعات را در دسته بندی های مختلفی مانند حساب ها، شبکه های Wi-Fi و Passkeys، که جایگزینی برای پسوردهای سنتی با استفاده از Face ID و Touch ID هستند، تقسیم می کند. همانند بیشتر مدیران پسورد، این داده ها می توانند به صورت خودکار در وب سایت ها و اپلیکیشن ها پر شوند.
این نرم افزار همچنین بر روی هدست Vision Pro و کامپیوترهای ویندوزی کار خواهد کرد و می تواند کدهای تأیید را پشتیبانی کرده و به عنوان یک اپلیکیشن احراز هویت مشابه Google Authenticator عمل کند.
اپل قرار است در هفته آینده iOS 18 و سایر پلتفرم های نرم افزاری جدید خود را در WWDC معرفی کند. این مراسم با یک رویداد ویژه در روز دوشنبه، ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.
بیشتر بخوانید: 

    بهترین بازی های کارتونی در تمام دوران
    بهترین بازی های هیدئو کوجیما
    بهترین بازی های هیدتاکا میازاکی

منبع: 9to5mac
 

دکمه بازگشت به بالا