اوپو پد 3 با نام وان پلاس پد 2 در بازار جهانی عرضه می شود


اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت اندرویدی جدید با نام پد 3 در کشور چین است. این تبلت، یک محصول پریمیوم بوده و احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می برد. هم اکنون، پیش از رونمایی این دستگاه، Oppo Pad 3 با شماره مدل OPD2404 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است.

اوپو پد 3 با نام وان پلاس پد 2 در بازار جهانی عرضه می شود

لیست گواهینامه 3C نشان می دهد که این تبلت آینده اوپو از شارژ سریع 67 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. اوپو پد 2 نیز از همین شارژر پشتیبانی می کرد. طبق داده های تأییدیه 3C، اوپو پد 3 با شارژری دارای شماره مدل VCB7OACH آزمایش شده است. این آداپتور از شارژ 10 وات (5 ولت / 2 آمپر) و 67 وات (11 ولت / 6.1 آمپر) پشتیبانی می کند.

داده های تأییدیه 3C

به تازگی، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد 3 را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش ریت 144 هرتزی خواهد بود. نمایشگر این تبلت می تواند حداکثر روشنایی 900 نیت را در اختیار کاربران قرار دهد. Oppo Pad 3 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی، و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این تبلت آینده اوپو از رم های LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. همان طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود که اوپو پد 3 به طور پیش فرض با اندروید 14 به دست کاربران برسد. این تبلت به باتری 9,510 میلی آمپری مجهز بوده و از Dolby Atmos به همراه Dolby Vision پشتیبانی می کند. این دستگاه از درگاه USB 3.2 Type-C بهره مند است.

تبلت اوپو پد 2 با دیمنسیتی 9000 و پشتیبانی از شارژر 67 واتی معرفی شد

احتمالا اوپو پد 3 در بازار جهانی با نام OnePlus Pad 2 عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این تبلت آینده وان پلاس در نیمه دوم 2024 برای عرضه در بازار های جهانی معرفی شود.

نظر شما درباره تبلت Oppo Pad 3 چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا