عمومی

امسال چه عید؟


ماه گذشته یا همین حدود ، وضعیت و مناسک اجتماعی ما در ایران به دلیل شیوع ویروس Cold-19 یا Corona تغییر یافته است ، که کمتر کسی پیش بینی می کرد.

رفتارهای اجتماعی مردم نیز تغییر کرده است ما ایرانی ها برای بیان صمیمیت حتی اگر به این ترتیب به قوانین نگاه کنیم برای برقراری ارتباط بهتر ما ، مودبانه و با سلام و احترام به یکدیگر خوش آمد گویی کرده ایم ، بنابراین در یک فاصله ایستاده ایم. چه کسی ابتدا دست خود را بالا ببرد ، و …

اما ویروس Corona همه این موارد را در کمتر از یک ماه تغییر داد و از دست دادن اکنون به معنای نادانی و سرزنش همه آن در این مرکز است تا در نظر بگیریم که تعطیلات قدیمی ایرانی ما به تعطیلات که برای ما مهمتر است نزدیک می شود. این یک تعطیل است که همه بازرگانان و فعالان اقتصادی یک نقطه تجدید را در نظر می گیرند. امسال این یک چالش بزرگ بود

اما با هشدارهای صادر شده در سال جاری ، ما باید در خانه بمانیم که مسافرت نکنیم و نبینیم که از شیوع ویروس Corona جلوگیری شود.

در مورد دیدگاه های عید چطور؟ آیا می توانید این کار را انجام دهید؟ هیچکدام از پدران ما این را به یاد ندارند !!

اما هیچ راه حلی وجود ندارد و نباید کسی را ترک کرد ، در اینجا مشکلی پیش می آید و برخی ممکن است اهمیت این موضوع را نفهمند و به افق بروند ، راه حل چیست؟ در را باز نکنید و تا زمان فرا رسیدن آن ، آن را باز و ضد عفونی کنید. بیا …

پیشنهاد: قبل از شروع بازدید ، متن مناسبی را برای تبریک و تبریک روز تعطیل ارسال کنید ، از اخلاص خود در افق آگاه شوید و از سخنان صمیمانه بازدید کنید. دیگران قطعاً درک می کنند.

پیشنهاد دیگر ، به همراه این متن از کارت تبریک آنلاین یا کارت تبریک مجازی برای استفاده ، کارت تبریک آنلاین مانند پیوند هوشمندی است مانند آنچه در زیر می توانید در مناسبت های مختلف زیبایی را برای دیگران ارسال کنید. این امر در گسترش کورونا و تکریم دیگران در سال جدید بسیار مهم است.

http://okt.ir/ctxE3cQoCV9j

تقریباً همه خانواده و خانواده از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و لینک خوش آمدید ، زیبا و زیبا می تواند برای آنها ارسال شود.

نمونه دیگری در شبکه اجتماعی
نمونه دیگری در شبکه اجتماعی

درست است ، ما می توانیم یکدیگر را ببینیم ، اما نباید فراموش کنیم!

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: امسال چه عید؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا