عمومی

اقدامات اینستاگرام برای مقابله با کرونا!


مانند بسیاری از بهترین مارک های جهان ، اینستاگرام اقدام به اقدام در مورد Corona کرده است. حساب رسمی تیم اینستاگرام PR برای اطلاع کاربران این سیستم عامل درباره Coronavirus (COVID-19) تغییرات اینستاگرام خود را اعلام کنید.

مهمترین فعالیت در اینستاگرام حذف اطلاعات غلط درباره ویروس Corona است! وقتی شخصی روی هشتگ COVID-19 کلیک کرد ، منابع معتبری مانند WHO نمایش داده می شوند. اینستاگرام اعلام کرده است که هشتگ هایی که برای به دست آوردن اطلاعات نادرست استفاده می شوند مسدود و محدود خواهند شد و تبلیغاتی که وضعیت فعلی را توهین می کنند مسدود می شوند. همچنین پستهایی را مرور می کند که ممکن است کاربران توسط همکاران حقیقت یاب را گمراه کند.

همچنین ، در صورت جستجوی کلمات مرتبط با COVID-19 ، برای کمک به افرادی که می خواهند اطلاعات صحیحی در مورد تاج ها دریافت کنند ، غربالگری با حساب های سازمان های بهداشت و درمان معتبر در اولویت قرار خواهد گرفت.

برای افزایش ارتباط و پوشش اخیر coronavirus در چند روز گذشته ، اطلاعات بیشتری از WHO در Home Feed Instagram می بینیم که برای کاربران در سراسر کشور نشان داده می شود.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که دیگر افراد مجاز به جستجوی اثر AR COVID-19 نخواهند بود ، مگر اینکه با همکاری یک سازمان بهداشتی شناخته شده تحریک شود. این بخشی از تلاشهای مداوم اینستاگرام برای ارتباط بهتر مردم با اطلاعات بهداشتی معتبر است.

اینستاگرام به لطف مددکاران بهداشتی که بدون هیچ زحمتی برای حفظ امنیت اجتماعات خود تلاش کردند ، پوستر جدیدی ایجاد کرد تا مردم بتوانند از آنها در اینستاگرام قدردانی کنند.

چند روز پیش ، مارک زاکربرگ ، بنیانگذار و بنیانگذار فیس بوک در حساب خود اعلام کرد که فیس بوک با سازمان بهداشت جهانی همکاری دارد تا اطلاعات و نتایج تحقیقات مربوط به COVID-19 را گسترش دهد. برای کمک به جلوگیری از کورو ویروس.

این فعالیت ها همچنان ادامه دارد و باید ببینیم اینستاگرام در آینده چه خواهد کرد.

برای خواندن آخرین اخبار مربوط به شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام AlizSocial را دنبال کنید!



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اقدامات اینستاگرام برای مقابله با کرونا!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا