عمومی

استراتژی فروش اینستاگرام 8 نکته اساسی در فروش


بسیاری از افرادی که عضو اینستاگرام شده اند به دنبال فروش محصولات خود از طریق اینستاگرام و با ارائه محصولاتی هستند. همچنین تعداد بیشتری از افراد به دنبال خرید یا دیدن محصولات ارسال شده در این شبکه اجتماعی هستند. بنابراین برای اینکه محصولاتمان در معرض دید عموم قرار گیرد ، باید یک استراتژی فروش اینستاگرام یا یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام تنظیم کنیم. استراتژیک کردن این امر به تعیین و برنامه ریزی دقیق فروش محصول منجر می شود. در این مقاله ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه یک برنامه دقیق برای فروش محصولات خود و کسب درآمد با اینستاگرام و فروشگاه موفق اینستاگرام داشته باشید.

قبل از خواندن این مقاله ، باید بدانید تفاوت بین بازاریابی و فروش چیست؟ با خواندن این مقاله ، درک بهتری از فروش و بازاریابی اینستاگرام خواهید داشت.

برای به دست آوردن یک استراتژی فروش اینستاگرام ، باید صفحه خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کنید ، اما چرا؟

با نگاهی به ویژگی های صفحه کسب و کار ، می توانید مشاهده کنید:

  1. پسندیدن در هر پست (این اطلاعات در صفحات معمولی نیز موجود است)
  2. تعداد نظرات دریافت شده در هر پست (این اطلاعات برای صفحات معمولی نیز موجود است)
  3. تعداد افرادی که پست شما را ذخیره کردند
  4. تعداد افرادی که پس از مشاهده پست به صفحه نمایه شما مراجعه کرده اند
  5. تعداد افرادی که بعد از مشاهده پست شما را دنبال کرده اند
  6. میزان پاسخگویی به نشریات به مخاطب (تعداد کل واکنش هایی که مخاطبان به ارسال به کل مخاطبی که پست را دیدند نشان دادند)
  7. دکمه برای تماس با شما
  8. ابزار تعامل و تحلیل مخاطبان
  9. امکان قرار دادن پیوندها در استوری اینستاگرام
  10. تبلیغات اینستاگرام

اگر می خواهید محصولات خود را در اینستاگرام خود بفروشید ، باید به شما اطلاع دهیم که چندین عامل باعث افزایش فروش اینستاگرام شما می شوند. این فاکتور شامل موارد زیر است:

  1. صفحه کسب و کار اینستاگرام
  2. یک استراتژی محتوا تعریف کنید
  3. هشتگ های مناسب را انتخاب کنید
  4. عنوان صحیح را تایپ کنید
  5. زندگی کن
  6. آموزش
  7. از نکات برجسته استفاده کنید
  8. پاسخ به موقع

بنابراین می توانید به راحتی تمایز کاربران را از استراتژی اینستاگرام خود حذف نکنید.

استراتژی محتوا باید همان هدف فروش شما باشد. این بدان معناست که اگر می خواهید روی یک محصول متمرکز شوید ، محتویاتی که استفاده می کنید باید مربوط به محصول باشد. همچنین اطلاعات مناسب محصول را در اختیار مشتری قرار دهید. به عنوان مثال برخی از صفحات محصولاتی را می فروشند و به مشتری توضیح نمی دهند که این محصول چقدر کارآمد است؟ مشتریان همیشه می خواهند هدف از استفاده از محصول و مزایایی که از خرید آن می گیرند را بدانند. شما همچنین باید بگویید:

  • ضمانت چقدر است؟
  • خدمات پس از فروش چیست؟
  • ضمانت سلامت محصول پس از پرداخت و ارسال کالا چیست؟
  • چرا آنها از شما خرید می کنند؟
  • مزیت شما نسبت به رقبا چیست؟

پیشنهاد می کنم مقاله استراتژی تولید محتوای اینستاگرام را بخوانید تا با چیزهای کوچکی که تا امروز نمی دانید آشنا شوید و محتوای بهتری ایجاد کنید.

یکی از راه های افزایش فروش در اینستاگرام ، داشتن یک هشتگ خوب است. این ویژگی می تواند مخاطبان را برای جستجوی محصولی در اینستاگرام اجتماعی جذب کند ، گرچه جذب مخاطب بعد از انتشار هشتگ مناسب کاملاً به محتوای شما بستگی دارد.

اما این ویژگی می تواند تأثیر زیادی در افزایش جذب مشتری در اینستاگرام داشته باشد. هشتگ شما باید برای محصول شما هدفمند و خاص باشد. اگر نمی دانید چه هشتگ برای شغل مناسب است ، حتما استراتژی هشتگ را در اینستاگرام بخوانید.

راه دیگر برای افزایش فروش اینستاگرام نوشتن زیرنویس های مرتبط و جذاب است. ممکن است نظرات پس از ارسال عکس ، فیلم یا صدای جذاب برای مخاطبان ارسال شود. هنگامی که شما یک نظر جذاب را در مورد یک پست ارسال می کنید ، خواننده بیش از هر زمان دیگری شما را جذب می کند. در حقیقت ، نوشتن عنوان یک مدل پایان فروش است ، می توانید آخرین سهام را با عنوان زیر به مشتری عرضه کنید و آن را برای خرید برای محصول جذاب خود آماده کنید.

برای زیرنویس ها ، تا حد امکان از داستان گویی استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می خواهید مزایای یک محصول را توضیح دهید ، می توانید از یک داستان استفاده کنید ، که شخصی روزی با مشکلات روبرو شد ، پس از خرید محصول شما و غیره. شما باید مشکلات موجود در داستان را بگویید و بعد از خرید محصول خود ، به من بگویید که چه مزایایی دارد و چه مشکلی دارد. در پایان عنوان ، از مخاطبان بخواهید که دوست داشته باشند یا نظر دهند ، یا به پیوند یا مکانی که اطلاعات زیادی درباره محصول ارائه داده اند مراجعه کنند.

شاید فکر کنید هیچ کس به دنبال برنامه های زنده شما نیست ، بله ، اگر پیشنهادهای مستقیم را در اینستاگرام قرار دهید که مورد علاقه مشتری نیست ، فوراً برداشته می شوند و دفعه بعد که مستقیم بازی می کنید ، شرکت نخواهید کرد. ارواح باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • یک قرارداد زندگی آموزشی (نکات یا ترفندهای آموزشی)
  • مسابقه را زنده نگه دارید. (پاسخ بازی را که مستقیماً بازی کردید یا یک مسابقه زنده بازی کرده اید مشاهده کنید)
  • شروع به پرسیدن و پاسخ دادن به سوالات کنید. (سعی کنید شخصی را پیدا کنید که تمام اطلاعات مربوط به محصولات شما را برای ارسال مستقیم داشته باشد و آن شخص پاسخگوی مشتریانی خواهد داد که درباره پخش مستقیم اظهار نظر می کنند)
  • بسته بندی زنده و ارسال محصولات به مشتریان.
  • به طور مستقیم از ویژگی های محصول شما. با دریافت محصولاتتان به مخاطبان خود نیاز دارید.

آموزش بخش بزرگی از تجارت شما برای ایجاد استراتژی فروش در اینستاگرام است. فرض کنید محصولی دارید و می توانید برخی از خدمات یا محصولات خود را به مردم آموزش دهید. این آموزش رایگان باعث جذب مخاطب و ایجاد قیف فروش می شود. من بخش کوچکی از محصول را آموزش داده ام و در این آموزش شما ذکر کردید که برای کسب اطلاعات بیشتر یا آموزش بیشتر باید به محصولات خود مراجعه کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان را به سمت محصولات خود جلب کنید.

Instagram Premium دستاوردها مکانی عالی برای گرفتن یک سری جالب از کارهای شماست. اغلب اوقات وقتی به صفحه دیگری مراجعه می کنیم ، وقت و حوصله کافی برای دیدن همه پست ها در یک صفحه نداریم ، عکس های برجسته مکان مناسبی برای بررسی فوری کار شما است.

بقیه این مقاله را در آش تاک بخوانید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: استراتژی فروش اینستاگرام 8 نکته اساسی در فروش

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا