آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC مشخص خواهد شد

نیویورک تایمز گزارش کرده که خدایان فناوری در نهایت به سیری لبخند خواهند زد و در کنفرانس WWDC اپل از قابلیت هوش مصنوعی آن رونمایی خواهد شد. تاکنون به نقطه ضعف هایی که سیری دارد بسیار اشاره شده؛ امیدواریم با کمک هوش مصنوعی جدید سیری ، این دستیار مجازی بتواند یک پاسخ مستقیم و دقیق به ما بدهد به جای اینکه مجبورمان کند از بین سه سایت پیشنهادی او جواب صحیح را پیدا کنیم. هیچ چیز اعصاب خورد کن تر از این نیست که در ازای یک پاسخ ساده، سیری به شما این را در وب پیدا کرده ام؛ خسته نباشی! این در حالی ست که دستیار گوگل در کمترین زمان فورا به شما بدون اینکه نیاز باشد در چند سایت پیشنهادی اش دنبال جواب باشید، پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

    بهترین گوشی های 2024
    بهترین گوشی های میان رده 2024

هوش مصنوعی جدید سیری
مثلا در پاسخ به سوال ساده رزولوشن صفحه نمایش استفاده شده در آیفون استاندارد چیست، سه نمونه کوتاه از سه وب سایت مختلف را ارائه کرد. در حالی که همین سوال را از دستیار گوگل سوال کنید به سرعت پاسخ را دریافت کرده و می گوید صفحه نمایش آیفون 320 در 480 در 163 پیکسل است که حدودا 3.5 قطر دارد. این یک جواب کامل و بی نقص است که از یک دستیار مجازی انتظار می رود.
طبق گزارش نیویورک تایمز هوش مصنوعی جدید سیری در 10 ژوئن و در جریان کنفرانس WWDC معرفی خواهد شد و
طبق برنامه ریزی ها در روز موعود اپل اعلام خواهد کرد که سیری بزودی به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد و کمک می کند تا درخواست های مختلف را درک کند.
طبق همین گزارش، به نظر می رسد اپل قصد دارد در سیری یک خانه تکانی اساسی انجام داده و آن را بازسازی کند. این تصمیم در پی جلساتی که Craig Federighi و John Giannandrea که با ChatGPT داشتند گرفته شد.
همه چیز به 10 ژوئن بستگی دارد؛ زمانی که قرار است اپل از تغییراتی که در iOS، iPadOS و MacOS با استفاده از هوش ایجاد کرده، رونمایی کند. به جز بهبود سیری، انتظار می رود اپل برخی از جادویی های هوش مصنوعی را برای برنامه هایی مانند Siri، Safari، Spotlight Search، Messages و Mail طراحی کند.
بیشتر بخوانید: 

    گوگل هفته آینده با رقیبش روبرو خواهد شد
    OpenAI ابزار تشخیص تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می سازد
    نظر سم آلتمن در هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید

منبع: phonearena
 

دکمه بازگشت به بالا