عمومی

آیدین آغداشلو به ادعاهای اخیر پاسخ داد


آیدین آغداشلو این هنرمند و هنرمند مشهور ایرانی در پاسخ به اتهامات گسترده ای که علیه بسیاری از زنان ایرانی علیه وی مطرح شده است ، واکنش نشان داد و یک پیام طولانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. در پی این پیام ، این هنرمند مشهور ایرانی به شدت اتهامات این زنان را رد کرد و خواستار اقدام قانونی شد. آیدین آغداشلو وی اظهار داشت: این وقایع باعث تبانی در خانواده وی شده است. منبع این پرونده ها هشتگ Metoo است که باعث شده نام این نقاش مشهور در لیست مظنونینی که قبل از این خبر فاش شده اند قرار بگیرد. خانمهایی که دور هم هستند آیدین آغداشلو آنها ابراز نفرت کردند و به تجاوز و آزار جنسی متهم شدند و همه آنها به عنوان دانش آموز یا شخص دیگری با او ارتباط داشتند.

بین این قسمت ها و اتهامات به اوج خود رسید آیدین آغداشلو چندین آژانس خبری فارسی که در خارج از کشور زندگی می کنند سعی کرده اند تا این موضوع را پوشش دهند. بنابراین آیدین آغداشلو اعلام کرد که بزودی آنها را به دلیل افترا ، انتشار اخبار دروغین و پخش دروغ از آنها شکایت خواهد کرد.

طی چند روز گذشته ، تهمت های دروغین برای من ارسال شده است. من در مقابل همه آنها ایستاده ام و اعلام می کنم که هیچ کاری که انجام می دهم درست نیست و آنها چیزی جز دروغ نیستند.

در راستای حفظ زندگی طولانی هنری 60 ساله و همیشه در زمینه فرهنگ و هنر در کشور ما تلاش و تلاش کرده ام ، رودخانه اصلی که از سرزمین زندگی من گذشته است به طور کامل در نقاشی و نقاشی صرف شده است. به جرات می توانم بگویم که بخش بزرگی از زندگی من ، یعنی 30 سال ، در یک کلاس کوچک به پایان رسید که در آن نقاشی را آموختم. دانشجویان من بیش از 5000 نفر از اقشار مختلف زندگی بودند. از بین آقایان و زنانی که هر گروه سنی را تحت پوشش خود قرار می دادند. من هیچ وقت برای خدمت به این گروه وقت نگذاشتم و همچنین اطلاعات خود را حفظ نکردم. من به هر زبانی پاسخی به مشکلاتم دادم.

مدت زمان کوتاهی است که من به دلیل ادعای این خانم بدنام شدم که این اتفاق حدود چهارده سال پیش افتاد. من کاملاً آگاه هستم که من یک انسان کامل نیستم ، اما نمی توانم به هیچ وجه آن را بپذیرم و با قاطعیت آن را رد کنم. تا لحظه ای که نمی توانستم زندگی کنم و زندگی کنم ، مانند تحمیل کردن چیزی به کسی که فکر می کنم خلاف ارزشهایم بود عمل نمی کردم.

از جانب آیدین آغداشلو من عمیقا هرگونه تجاوز جنسی را یک چیز بد می دانم ، و به شدت معتقدم که این سزاوار محکومیت است. به خصوص در زمانی که جامعه بشری ، به ویژه زنان ، هزاران پشتکار ، امید و جاه طلبی را برای یافتن معنای خود ایجاد کرده است. بدون هیچ افتخار و ایده ای ، من کاملاً از این جنبش و حرفه آن حمایت می کنم که به دنبال تقویت کامل قدرت زنان است. اما من چنین اتهامات و دروغهایی را که فضای توهین به این جریان ها ایجاد می کند ، رد می کنم ، زیرا این وقایع دروغین رسیدن قربانیان واقعی را برای رسیدن به هدف خود بسیار دشوار می کند.

بدون شک من به مبارزه با این همه تهمتهایی که باعث ایجاد تنش در خانه و خانواده من شده است ادامه خواهم داد و در صورت لزوم برای مقابله با دروغ ها و انتشار مجدد این خبر دروغ وارد قانون می شوم. در همان متن ، اظهار می کنم که من نیز حق دارم شکایتی علیه شبکه ماهواره ای فارسی زبان انجام دهم ، زیرا وی به شدت غیرحرفه ای عمل کرده و اخبار دروغی را پخش کرده است.

آیدین آغداشلو وی همچنین همین پیام را به زبان انگلیسی منتشر کرد و ادعاهای خود را به زبان انگلیسی منتشر کرد. پس از انتشار رسمی این متن توسط آیدین آغداشلو در صفحه شخصی وی ، واکنش های بسیاری رخ داد. حالا باید منتظر نظرات مردم باشیم آیدین آغداشلو آنها رابطه نزدیکی برای ماندن داشتند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آیدین آغداشلو به ادعاهای اخیر پاسخ داد

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا