آیا با زبان های پردرآمد در ایران آشنایی دارید؟ | پنج زبان پولساز برای یادگیری

 

زبان  همیشه کسب وکار پولسازی بوده  است؛ از آموزش تا کار نویسندگی  جدی تا تولید محتوای تجاری و کپی رایتینگ همه درآمد بالایی دارند. پس اگر شما هم استعداد زبانی دارید و احساس می کنید نیاز دارید که در کنار کار فعلی تان یک ماجرای تازه را آغاز کنید تا رفته رفته خودش به یک عمارت پولساز دیگر تبدیل شود با این مطلب همراه باشید تا به شما پنج زبان پولساز برای یادگیری را معرفی کنیم. زبان  های پردرآمد در ایران را بشناسید و برای حرفه ای شدن در آن ها قدم های اول را بردارید که این خودش خیلی زود تبدیل به بخشی از زندگی کاری و حرفه ای و البته شخصی شما خواهد شد؛ چون یادگیری یک زبان جدید همیشه مانند آغاز یک رابطه عاطفی تازه پر از ماجرا، هیجان، و فراز و فرود است.

زبان  های پردرآمد در ایران

پول  ساختن از طریق زبان کار ساده ای است به شرطی که در آن زبان خاص حرفه ای شده باشید. در این بخش از مطلب بی هیچ معطلی شروع می کنیم و بدون ترتیب بهترین زبان های پردرآمد در ایران را به شما معرفی می کنیم.

زبان انگلیسی

نزدیک به یک میلیارد و پانصد میلیون نفر روی کره ی خاکی ما به زبان انگلیسی صحبت می کنند، جدای از این واقعیت که بخش بزرگتری از جمعیت دنیا انگلیسی را به عنوان زبان دومشان برگزیده اند. پس تسلط و آموزش به زبان انگلیسی درهای زیادی را به روی ما باز می کند. شما باید بتوانید تا حد ممکن به انگلیسی تسلط پیدا کنید. این را هم بدانید که تسلط به انگلیسی امری نیست که با یک سال و دو سال به دست بیاید، هرچند شما پس از شش ماه انگلیسی خواندن و تسلط بالاتر از سطح upper intermediate قرار می گیرید اگر بازاریاب خوبی برای مهارت های شخصی تان باشید می توانید 10 تا 15 درصد به درآمدتان اضافه کنید.
تجربه شخصی من می گوید که پس از دوسال می توانید از انگلیسی پول خوبی بسازید و درآمدتان را دوبرابر کنید. اما به این مقدار راضی نباشید. زبانتان را مدام قوی تر کنید و مطمئن باشید که پاداش حرفه ای و حرفه ای تر شدن در انگلیسی پشت در همان اتاقی ایستاده است که شب ها یکی دو ساعت دیرتر در آن می خوابید تا کمی دایره لغات و اصطلاحاتتان را در انگلیسی قوی تر کنید. برای این منظور خوب است که سطح خودتان را امروز مشخص کنید؛ تعیین سطح به همراه دوره آنلاین زبان انگلیسی در موسسه سفیر یک راه خوب برای شروع این مسیر است.

زبان فرانسه

فرانسه زبان تمام روابط بین المللی و دیپلماسی بوده است. فرانسه زبان اصلی مد و فشن، و سایر اشکال و نوآوری های فرهنگی و رسانه  های مرتبط با فناوری بوده است. اینها تنها برخی از دلایلی است که باعث شده است فرانسه به زبان پول تبدیل شود. بر اساس داده های آماری، فردی که به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در امارات صحبت می کند، به طور متوسط 40 درصد بیشتر از فردی که تنها به یکی از این زبان ها صحبت می کند، درآمد دارد. جالب اینکه عربی تاثیر چندانی روی این موضوع نداشته است و متغیر خنثی بازشناسی شده.
شاید بپرسید چه میزان تسلط روی فرانسه لازم است تا به جمع زبان های پردرآمد در ایران تبدیل شود؟ B2 سطح متوسط است، به این معنی که شما اکنون می توانید تسلط خوبی را ارائه کنید و می توانید به سوالات پاسخ دهید و زمینه گفتگو ها را درک کنید. این به شما فرصتی برای تبدیل شدن به یک مربی زبان بین المللی می دهد. همچنین می توانید به عنوان مترجم فریلنسر کار کنید و یا در شبکه های اجتماعی ویدیوهای تبلیغاتی برای برند های صادراتی به زبان فرانسه بسازید. پس آموزش زبان فرانسوی را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید.

زبان چینی

چینی یا زبان ماندارین گسترد ه ترین زبان زنده جهان در پهنه های جغرافیای انسانی است که قدیمی ترین زبان نیز محسوب می شود که همچنان صحبت می شود. پس ایده ی داشتن یک فروشگاه اینترنتی که محصولات ایرانی را به زبان چینی عرضه می کند شاید بی نظیر باشد. وقت را تلف نکنید، یادگرفتن چینی به پولدار شدن شما منجر خواهد شد. شما پس از رسیدن به سطح متوسط در زبان چینی قادر خواهید بود در بسیاری از موسسات و شرکت های خصوصی که با کشور چین تبادلات مالی و اقتصادی دارند استخدام شوید و این درهای زیادی را به روی شما باز می کند.

زبان ترکی استانبولی

شاید تا همین چند سال پیش اصلا فکرش را هم نمی کردیم که ترکی تبدیل به زبانی برای درآمدزایی شود اما با رشد روزافزون اقتصادی کشور دوست و همسایه در عرصه های مختلف و تخصص و مهارت های نیروی انسانی ایرانی می شود درک کرد که چرا باید کسب وکار خودمان را به ترکیه منتقل کنیم. اگر ترکی بلدید معطلش نکنید. یک تحقیق به ما گفت که اگر هم ترکی و هم انگلیسی بلد باشید می توانید در ترکیه تا چهار برابر بیشتر درآمد کسب کنید و این به دلیل ضعف ترک ها در دانستن زبا ن های خارجی است. پس در لیست زبان های پردرآمد در ایران، ترکی استانبولی رفته رفته جای خودش را باز خواهد کرد.

زبان عربی

حتما این ضرب المثل انگلیسی را شنیده اید که می گویند follow the money؛ پس اگر خوب رد پول را بگیرید متوجه خواهید شد که پول زیادی در حساب های افرادی خوابیده که درواقع عرب هستند، شاید اصلا نیاز به گفتن نداشت! پس ایده ی یادگیری عربی می تواند به درآمدزایی منجر شود.
کشورهای حاشیه خلیج فارس جایی که انبان های غنی از نفت و گاز در آن ها در جهان یگانه است جای خوبی برای بخت آزمایی است، اینکه ببینید آیا می توانید رویاهایتان را در آنجا دنبال کنید یا نه. دانستن زبان عربی در همه جا به یک اندازه مهم نیست، اما مثلا در قطر خیلی خوب است که عربی خلیجی را خوب صحبت کنید اما در امارات همه با شما انگلیسی صحبت  خواهند کرد. در کویت به نظر می رسد عربی اهمیتش از همه جا بیشتر باشد، همینطور عراق و سوریه به عنوان کشورهایی که می توانید کارهای مالی انجام دهید می توانند از اهمیت ویژه  برخوردار باشند در رابطه با آموزش زبان عربی، مصر، تونس، الجزایر، جنوب فرانسه، مراکش، و البته عربستان صعودی سایر کشورها و مناطقی هستند که دانش عربی می تواند ایده ی عالی برای پولسازی در کسب وکار با آنجا باشد.

کلام آخر

در این مطلب با هم زبان های پولساز و پردرآمد در ایران را مرور کردیم. بدانید که زبان دانی منجر به جهان دانی می شود؛ هرچه زبان های بیشتری بیاموزید درهای بیشتری را از پیش به روی خود گشوده اید. پس همین حالا با سفیر تماس بگیرید تا در انگلیسی و فرانسه با دوره های عمومی و آنلاین بی نظیرشان کمک حالتان باشند. Gosafir.com و شماره تلفن 02184346 پل ارتباطی بچه های سفیر با شما عزیزان  اند؛ هرچه زودتر شروع کنید، زودتر به درآمدزایی از طریق زبان دست پیدا خواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا