آموزش گرفتن سی پی در کالاف دیوتی

با چه روش هایی سی پی کالاف دیوتی موبایل را به دست بیاوریم؟

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است و قطعاً هرچقدر یک بازی محبوب تر باشد، احتمال وجود ارز درون برنامه ای در آن بیشتر می شود. ارز درون برنامه ای به زبان ساده پولی است که باید داشته باشید تا لذت بیشتری از یک بازی ببرید و امکانات بیشتری داشته باشید. یکی از بهترین بازی های اندرویدی در جهان، بازی جم کلش است که در ایران نیز علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد. در سراسر دنیا این بازی جذاب توسط اقشار مختلف نصب و برای به دست آوردن دستاوردهای بیشتر تلاش می شود. شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه کسی در این بازی احتمال برد بیشتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید با جم کلش و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید.

چرا سی پی کالاف دیوتی موبایل این همه مهم است؟

وقتی شرکتی شناخته شده یک بازی موبایلی را در اختیار گیمرها قرار می دهد و افراد زیادی به آن بازی علاقه مند می شوند، یکی از روش هایی که می تواند برای درآمدزایی به کار بگیرد این است که از پرداخت های درون برنامه ای برای درآمدزایی استفاده کند.

یعنی درواقع شرایطی را به وجود بیاورد که شما با استفاده از یک پول اختصاصی با دست بازتری بازی کنید و از سویی دیگر با تهیه آن پول، به کمپانی سود برسانید. کالاف دیوتی موبایل هم از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه سی پی ، چنین شرایطی را فراهم کرده است.

قفل هایی که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باز می شوند

اگر بخواهیم دقیق تر به آیتم ها و امکاناتی بپردازیم که خرید cp کالاف دیوتی موبایل در اختیار ما قرار می دهد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. انواع اسلحه های جذاب و حرفه ای
  2. اسکین های خاص و پیشرفته
  3. برتری در جنگ های مختلف و کسب رتبه های بالا
  4. امکان بازی در حالت پرمیوم و ویژه
  5. دسترسی به تجهیزات اضافه
  6. افزایش قدرت و توانایی برای مبارزه با دشمنان
  7. امکان بازی در نقشه های متنوع با تجهیزات عالی

سی پی کالاف دیوتی اعتباری برای دست یابی به تجهیزات مختلف است و ضمن این که می توانید با استفاده از آن تجهیزات موردنظرتان را خریداری کنید، می توانید آن ها به روزرسانی کنید و از قدرت بیشتری برخوردار شوید.

روش هایی برای دسترسی به سی پی کالاف دیوتی موبایل

از سویی دیگر ترفندهای خاصی وجود دارند تا شما بتوانید به صورت رایگان این پول درون برنامه را به دست آورید و در ادامه ما به آن ها می پردازیم.

روش اول : ماموریت های بتل رویال

در بخش بتل رویال کالاف دیوتی شما با ماموریت های مختلفی مواجه می شوید که بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. اگر در رقابت های مختلف بتل رویال شرکت کنید و بتوانید ماموریت ها را به پایان برسانید، مقداری سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان به شما تعلق می گیرد که در واقع پاداش شماست.

روش دوم : دنبال کردن کالاف دیوتی موبایل در شبکه های اجتماعی

گیمرهای زیادی در سراسر دنیا، در شبکه های اجتماعی صفحات مختلفی به نام کالاف دیوتی موبایل ساخته اند و چالش هایی را برای بازیکنان ایجاد کرده اند. به برنده های این چالش ها انواع جایزه ها ارائه می شود و سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان یکی از آن هاست.

پس کالاف دیوتی موبایل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و با شرکت در چالش ها، به سی پی کالاف دیوتی موبایل دست پیدا کنید. البته هرگز اطلاعات شخصی اکانت خودتان را در بازی در اختیار آن ها قرار ندهید.

روش سوم : غارت تجهیزات و از بین بردن بازیکنان دیگر

از بین بردن دشمنان و غارت انواع تجهیزات در بازی، یکی از بهترین روش ها برای گرفتن سی پی کالاف دیوتی موبایل است. هرچقدر افراد بیشتری را بکشید و غنائم بیشتری به دست بیاورید، به سی پی رایگان بیشتری درسترسی پیدا می کنید.

روش چهارم : استفاده از بتل پس کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از روش های کاربردی برای دسترسی به سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان ، خرید بتل پس است. البته برای اجرای این ترفند لازم است که در ابتدا 800 سی پی داشته باشید و خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید تا در ادامه سی پی های زیادی داشته باشید.

درضمن با این ترفند می توانید ماموریت های مختلفی را کامل کنید تا دوباره به سی پی ای که قبلاً خرج کرده اید دسترسی داشته باشید.

روش ششم : به دست آوردن گیفت کارت های رایگان

چنانچه بتوانید در بازی کالاف دیوتی موبایل، به هر روشی گیفت کارت رایگان به دست بیاورید، با استفاده از اعتبار این گیفت کارت ها می توانید سی پی کالاف دیوتی موبایل داشته باشید.

روش هفتم : به پایان رساندن ماموریت  های کالاف دیوتی موبایل

کامل کردن ماموریت های بازی جم کلش اف کلنز یکی از اصلی ترین ترفندها برای گرفتن سی پی کالاف دیوتی موبایل است. در هر کدام از فصل های این بازی ماموریت هایی وجود دارند که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در دسترس قرار می گیرند. اگر در این رقابت ها و ماموریت ها شرکت کنید و بتوانید آن ها را کامل کنید، به مقادیر مشخصی از سی پی دست پیدا می کنید.

12 ترفند کلیدی دریافت cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

هر پلیر حرفه ای کالاف دیوتی که بگه من دنبال ترفندهای گرفتن سی پی رایگان تو کال آف دیوتی نیستم، دروغ گفته. چون وقتی تو میتونی خودت رو توی بازی ارتقا بدی، چرا این کار رو نکنی. این پلیرها به این خاطر میگن که دنبال cp رایگان نیستن، چون نمیتونن به صورت رایگان cp بگیرن. اما از الان به بعد که آموزش دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل رو بهت بگم، فرق تو با اون پلیرهای دروغگو معلوم میشه و میتونی به راحتی از سی پی کالاف دیوتی توی آیتم های مختلف استفاده کنی.

 دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل بدون بن شدن از سایت saibabaspeaks

بعضی سایت ها توی گوگل وجود دارن و ادعا میکنن که به شما cp رایگان میدن. این سایت ها اکثرا یا ادعای دروغ میکنن یا اگه به شما cp بدن، اکانتتون بعد از یک مدت بن میشه. بنابراین اگه میخواین از سایتی cp رایگان بگیرین، حتما تحقیق کنین که این سایت معتبر باشه.

سایت saibabaspeaks به شما در عوض فعالیتی که انجام میدین، سی پی واقعی میده؛ بدون اینکه اکانتتون بن بشه. این سایت تایید شده هست و نیازی نیست نگران باشین. با خیال راحت از این سایت استفاده کنین.

نحوه گرفتن سی پی رایگان از سایت saibabaspeaks:

  • به گوگل برین و کلمه free cp رو سرچ کنین.
  • وارد سایت اول یعنی سایت saibabaspeaks.com بشین.
  • همون اوایل سایت دو تا درجه هست که اولی (درجه c) رو روی 400000 و درجه دومی (درجه cp) رو روی 100000 بزارین.
  • حالا گزینه Generate now رو بزنین.
  • سایت از شما میخواد که اسم اکانت و سیستم عاملتون رو وارد کنین. این کار رو انجام بدین و روی continue کلیک کنین.
  • بعد از تایید شدن اکانتتون، از شما میخواد یک فعالیت انجام بدین. مثلا بهتون میگه پیامی توی واتساپ رو به 10 تا گروه فوروارد کنین.
  • با انجام دادن این فعالیت، سی پی و سی به اکانت شما داده میشه و میتونین ازش استفاده کنین.

دریافت سی پی رایگان از طریق پشتیبانی کالاف دیوتی

این ترفند رو خود کارکنان اکتیویژن معرفی کردن و خیلی از پلیرها ازش استفاده میکنن. بنابراین خیالتون راحت و مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین. این رو یادتون باشه که احتمال دریافت سی پی تو این روش 50 درصد هست و شاید موفقیت آمیز نباشه ولی حتما شانس خودتون رو امتحان کنین.

مراحل دریافت سی پی رایگان از پشتیبانی کالاف دیوتی:

  • وارد بازی کالاف دیوتی باشین.
    به تنظیمات برین و زبان بازی رو روی pyccknn قرار بدین.
  • کالاف دیوتی رو ببندین و دوباره واردش بشین تا تغییر تنظیمات اعمال بشه.
  • توی تنظیمات حالت استریم مود رو هم غیر فعال کنین.
  • وارد بخش ادد فرند بشین و روی ریکوئست دادن ضربه بزنین.
  • به همه افراد زیر درخواست دوستی بدین.
    اولین نفر به freecp درخواست دوستی بدین؛ اگه اخطار داد تا 3 بار این کار رو انجام بدین. لول این اکانت 1 هست و با اکانت دیگه ای اشتباه نگیرین.
    دومین نفر اکانتی به اسم CODM هست که باید بهش درخواست دوستی بدین. همه حروف باید بزرگ باشه و لول این اکانت 3 هست. به این اکانت هم 3 بار درخواست دوستی بدین.
    سومین نفر ACTIVISION با لول 12 هست که بازم باید بهش 3 بار درخواست دوستی بدین.
  • بعد از انجام دادن این کار به پشتیبانی کالاف دیوتی برین و طبق عکس های زیر مراحل رو پیش ببرین.
دکمه بازگشت به بالا