آشنایی کامل با سگ رویال کنین هایپو آلرژن

غذای سگ رویال کنین مدل هایپوآلرژنیک

غذای خشک سگ هایپوآلرژنیک رویال کنین برای درمان آلرژی غذایی ساخته شده است و به بهبود سلامت پوست و پوشش کمک می کند. این محصول یک ماده غذایی ضد حساسیت و درمانی است و برای سگ هایی که علائم آلرژیک مانند قرمزی و سوزش پوست، اسهال و استفراغ یا عفونت های مکرر گوش با تجویز دامپزشک دارند قابل استفاده است. پروتئین هیدرولیز شده سویا در ترکیب آن به راحتی جذب می شود و ایجاد حساسیت نمی کند.
غذای سگ ضد حساسیت رویال کنین حاوی امگا 3، EPA/DHA است که به حفظ سلامت پوست و کت سگ شما و همچنین سیستم گوارش آنها کمک می کند. ترکیب کامل غذا به گونه ای است که سلامت پوست و کیفیت مو را بهبود می بخشد. بدون گلوتن و لاکتوز است و به حفظ فلور طبیعی سیستم گوارش کمک می کند.
استفاده از این خوراک در دوران بارداری و شیردهی و همچنین برای سگ های مبتلا به پانکراتیت ممنوع است.

غذای سگ هایپوآلرژنیک رویال کنین، مناسب برای سگ های بالغی است نسبت به مواد غذایی آلرژی و حساسیت دارند. فرمولاسیون این غذا دارای پروتئین با وزن مولکولی پایین جهت کاهش الرژی و مجموعه مواد غذایی برای محافظت از پوست و دستگاه گوارشی سگ ها تهیه شده است.

 

اسیدهای چرب EPA / DHA، برای سلامت پوست و مو مفید است همچنین به عملکرد سیستم گوارشی کمک می کند. داشتن پروتئین هیدرولیز شده با وزن مولکولی کم برای اطمینان از آلرژن نداشتن مواد غذایی (آلرژن : ماده حساسیت زا که باعث ایجاد آلرژی می شود)

منگنز موجود در غذای خشک هایپوآلرٓنیک رویال کنین به متعادل سازی سوخت و ساز و رشد خوب و متعادل سگ تان کمک میکند.

جهت خرید غذای سگ رویال کنین هایپو آلرژن به سایت ما مراجعه کنید

غذای سگ هایپوآلرژنیک رویال کنین، سیستم ایمنی بدن سگ را توسط ترکیبات با ارزش غذایی بالا تقویت می کند.

عدم تحمل غذایی و آلرژی معمولا زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن حیوان خانگی شما به چیزهایی که اغلب کاملا بی ضرر هستند واکنش نشان می دهد. دستگاه گوارش و پوست دو ارگان بسیار حساس هستند که در معرض هر چیزی قرار می گیرند و گاهی اوقات بدن نمی تواند مقابله کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، سیستم ایمنی بدن حیوان خانگی شما با عدم تحمل غذایی یا آلرژی واکنش نشان می دهد.

غذای سگ هایپوآلرژنیکبرند رویال کنین حاوی مقدار مناسبی از مواد مغذی است که به سلامت حیوان و حفظ تعادل دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین فرمولاسیون آن حاوی ویتامین A، بیوتین، روی، اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 است که به حفظ و بهبود سلامت پوست و موی سگ ها کمک می کند. اسیدهای چرب موجود در این غذا نیز به سگ کمک می کنند که دستگاه گوارش و همچنین پوست سالمی داشته باشد. این محصول حاوی پروتئین هیدرولیز شده به صورت کوچک مولکول است که جذب آسانی داشته باشد و به شما اطمینان می دهد که هیچگونه آلرژی در حیوان ایجاد نکند.

غذای خشک سگ آلرژیک رویال کنین را برای بهبود انواع حساسیت های گوارشی ، عدم هضم مواد غذایی ، حساسیت های پوستی ، اسهال شدید و یا یبوست و التهابات روده و معده در گربه های بالغ مورد استفاده قرار می دهند. غذای خشک سگ هایپو آلرجنیک رویال کنین برای انواع آلرژی های سگ فرموله شده و برای درمان گربه ها بسیار مؤثر و مقرون به صرفه است. این غذای سگ می تواند با مشورت با دامپزشک از 3 تا 8 هفته و یا به طور نامحدود نیز استفاده شود. همچنین این غذا، مجموعه ای از پروتئین های تثبیت شده که از پنج ماده ی غذایی تشکیل شده اند را داراست که باعث محافظت در برابر حساسیت های پوستی نیز می شود.

دکمه بازگشت به بالا